جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد حسن رستمیان،

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: مردم با صبوری خود در اختلال سامانه سوخت رسانی بصیرت اجتماعی را به نمایش گذاشتند و دولت با تدبیر خود دشمن را مایوس کرد.

به گازرش خبرگزاری حوزه از دامغان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان که در مصلای امام خمینی (ره)  برگزار شد، گفت: هیچ نگرانی از بابت سوخت‌رسانی وجود ندارد و با تدبیر دولت و بصیرت مردم، شرایط ارائه سوخت به زودی به حالت عادی برمی‌گردد.

وی به دیدار شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ادای حق جامعیت اسلام یکی از مطالب مهمی بود که در این نشست اشاره شد و وحدت همه امت اسلام در سایه همین نگاه شکل می‌گیرد که باید تبیین شود و بدانیم عدل و عدالت مهمترین هدف بعثت انبیا است که تصمیم ها نیز باید با پیوست عدالت باشد.

رستمیان به برگزاری اجلاس همسایگان افغانستان اشاره و تصریح کرد: تنها راه حل افغانستان برای خروج از بحران و رسیدن به شرایط پایدار، ساختار سیاسی فراگیر با مشارکت همه اقوام است که بدون شک ایجاد این حکومت تنها راه برون رفت از مشکلات است.

وی بیان کرد: مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات را بررسی کردند و تصمیم‌های خوبی گرفته شده است که امیدواریم با توجه به شرایط مالی دولت، توجه ویژه به مشکلات شود و مصوبات دولت برای مردم شادی آفرین باشد.

رستمیان به سالگرد ورود حضرت فاطمه (س) به شهر قم اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری حوزه علمیه و مرکز نشر معارف اهل بیت(ع) از برکات ورود این بانو به شهر قم است. 

وی به ۱۳ آبان ۵۷ و روز دانش آموز اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۰ دانش‌آموز در تظاهرات رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی هم یکی از حوادث این روز بود که دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند و روز ملی مبارزه با استکبار رقم خورد.

امام جمعه دامغان گفت: استکبارستیزی راه همه انبیا و راهبردی برای همه است که راز و رمز خروج آمریکا از منطقه نیز به دلیل استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران بوده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha