چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس دستورالعمل های بهداشتی، اجتماع ضد استکباری پنجشنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در میدان شهید رئیسعلی دلواری شهر بوشهر برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در جلسه اقشار بسیج و فرماندهان نواحی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: مبارزه با استکبار و سلطه به عنوان رمز عزت، اقتدار، پیشرفت و سعادت ملت ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: ارتقاء آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه ها و سیاست های خصمانه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی و به ویژه سیاست های جدید این کشور در مقابل جمهوری اسلامی باید در راس فعالیت های تبینی قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان، گفت: با توجه به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس دستورالعمل های بهداشتی، اجتماع ضد استکباری پنجشنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در میدان شهید رئیسعلی دلواری شهر بوشهر برگزار می گردد.

حجت الاسلام جمالی افزود: این مراسم با سخنرانی منوچر متکی، وزیر امور خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، قرائت قطعنامه و دیگر برنامه ها برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر، یک استان استکبار ستیز است، از رئیسعلی دلواری تا امروز که دریالان نیروی دریایی سپاه در بوشهر، متجاوزین آمریکایی را دستگیر می کنند یک افتخار است.

وی افزود: این موضوع به همان اندازه که برای ما افتخار است، به همان میزان هم مسئولیت ما را برای معرفی استان بوشهر به عنوان یک استان استکبارستیز دوچندان می کند.

حجت الاسلام جمالی بیان کرد: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان بوشهر در میادین اصلی شهرها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha