پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مهدی حسن زاده، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده در تبیین نتایج دو مهرواره اوج و همدل گفت: جلوگیری از قلع و قم درختان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، اجرای طرح مواسات و رسیدگی به بیماران کرونایی بخشی از فعالیت صورت گرفته در قالب این دو مهرواره بود.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار حوزه، با اشاره به موفقیت اداره تحت مدیریت خود در خدمات رسانی مساجد در قالب طرح مهرواره اوج اظهارداشت: در طرح مهرواره "محله همدل" در استان ایلام، تعداد بالایی ثبت مسئله داشتیم که این اتفاق با توجه به اطلاع رسانی خوب بین امامان محله و روحانیون شهر و روستا همچنین تبلیغات بسیار گسترده، صورت گرفت.

مدیر اداره تبلیغات شهرستان ملکشاهی با بیان شرایط شهرستان تازه تأسیس خود تصریح کرد: با توجه به جمعیت ۱۵ هزار نفری شهرستان ما تعداد ۲۵۰ مسئله به ثبت رسید که شورای مذهبی در حل مسائل مربوطه اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی نمونه های از خدمات ارائه شده در قالب مهرواره محله همدل را برشمرد و عنوان کرد: کارهای مختلفی در قالب این طرح در شهرستان رقم خورد که نمونه آن این بود که برای جلوگیری از قلع و قمع درختان بلوط توسط عشایر مناطق کوهستانی این شهرستان اقدام به تهیه امکانات گاز سوز شد تا از نابودی درختان جلوگیری شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملکشاهی طرح مهرواره اوج را در مراتب بالاتر از مهرواره محله همدل دانست و یادآور شد: مهرواره اوج مختص روحانیون و امامان محله و روستا است و این عزیزان می توانند زمینه ساز اتفاقات خوب در منطقه شوند.

حجت الاسلام حسن زاده، با اشاره به تحقق اهداف مهرواره اوج در شهرستان ملکشاهی خاطرنشان کرد: تعداد ۸ مسجد و ۴۳ حسینیه ویژه مراسمات مختلف در این شهرستان وجود دارد و تعداد ۱۴ نفر از امامان و روحانیون نیز در طرح لبیک ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، توزیع پک های بهداشتی، همچنین بسته های معیشتی و اقناع سازی مردم برای زدن واکسن و هماهنگی های انجام شده در این راستا و دیدار و دلجویی از بیماران کرونایی و اجرای طرح مواسات بخشی از اقدامات صورت گرفته در قالب مهرواره اوج بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha