جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / مراسم اختتامیه نمایشگاه "دستاوردهای علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزوی"

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد از برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه کشور خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری این اجلاسیه، درخواست افراد و گروه های مختلف جهت بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی، مجدداً از بیست و یکم آبان در نمایشگاه باز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه در آیین اختتامیه اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز و واحدهای تخصصی حوزوی ضمن تقدیر از دست اندرکاران این نمایشگاه و مراکز تخصصی مختلفی که در آن شرکت کردند گفت: مهمانان این نمایشگاه از برکات آن به ما گفتند و از اطلاعاتی که بوسیله آن در مورد تولیدات علمی حوزه کسب کرده بودند تقدیر نمودند.

وی افزود: بسیاری از بزرگان حوزه و دانشگاه و مسئولین کشوری ما را به برگزاری مجدد این نمایشگاه تشویق نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قم، امروز بسیار توانمند شده تا بتواند برای حل مسائل جامعه اسلامی برنامه مدون و علمی داشته باشد.

وی از درخواست های مکرر مبنی بر تمدید زمان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی خبر داد و گفت: این نشان دهنده موفقیت های زیادی است که این مراکز علمی تخصصی به دست آورده و به نحوی خواهان به نمایش گذاشتن آن ها هستند.

معاون آموزش حوزه تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه هایی از شهرها و استان های مختلف کشور همچون تهران، گلستان، بناب، تبریز، اصفهان، آمل شرکت داشتند.

وی از برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه خبر داد و افزود: با توجه به این برگزاری این اجلاسیه و لزوم رفع خستگی مسئولین غرفه ها که در طول این مدت از صبح تا اذان مغرب در محل نمایشگاه حضور داشته اند مجدداً از بیست و یکم آبان در نمایشگاه باز خواهد شد؛ البته این بار برخی غرفه های نمایشگاه به صورت وسیع تر می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد بیان داشت: برخی افراد درخواست داشته اند در نمایشگاه مجدداً باز گردد تا دوباره به بازدید و بررسی غرفه های مختلف به طور تفصیلی تر بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha