دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
13 آبان

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: انقلاب اسلامی ایران، معادلات جهانی را برهم زد و فریاد دادخواهی مظلومان از مستکبران را در دنیا طنین انداز کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در سالن ورزشی دبستان منیر باسمنج ناحیه ۴ تبریز برگزار شد.

دانش آموزان این دبستان، با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس انزجار خود را از سردمداران استکبار جهانی به ویژه رژیم تروریست آمریکا اعلام کردند و پرچم‌های اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

حجت الاسلام احمدی، امام جمعه باسمنج نیز در این مراسم گفت: تنها انقلاب توحیدی در زمان غیبت امام عصر (عج) انقلاب اسلامی ایران است که مبانی استکبار ستیزی را در دنیا معرفی کرده است و این فرهنگ در متن رسالت مقدس انبیا به ویژه پیامبر عظیم الشان اسلام است.

وی اضافه کرد: این انقلاب معادلات جهانی را برهم زد و فریاد دادخواهی مظلومان از مستکبران را در دنیا طنین انداز کرد.

پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در مراسم گفت: علم آموختنی و ایمان گرفتنی است، شهدا این فعل را در عمل نشان دادند و درسی ماندگار به ما آموختند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر کشوری با اسطوره‌ها و آرمان‌های خود پابرجا است افزود: شهدا حقیقت‌های همیشه جاوید استکبارستیزی و اسطوره‌ بی بدیل ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha