دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از قهرمانان ،مدال آوران و افتخارآفرینان وزنه برداری در مسابقات المپیک توکیو و قهرمانی نوجوانان جهان

حوزه/ حجت الاسلام مهدی پناهی حضور فرهنگی طلاب ورزشکار در بین سایر ورزشکاران را امری ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش، همت و معنویت توأمان کلید موفقیت و افزایش روحیه ورزشکاران در میادین ورزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی پناهی در مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و افتخارآفرینان رشته وزنه برداری در مسابقات المپیک توکیو و قهرمانی نوجوانان جهان که در مسجد حیدریه قم برگزار شد، ضمن خسته نباشید به قهرمانان و مسئولین فدراسیون وزنه برداری کشور و تبریک مقام سوم تیمی در مسابقات جهانی نوجوانان این رشته که اخیراً در جده عربستان برگزار گردید گفت: رشته وزنه برداری یکی از رشته های قهرمان پرور در کشور ماست؛ امسال نوجوانان تیم ملی وزنه برداری توانستند افتخارات خوبی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.


وی با اشاره به حضور طلاب و روحانیون در عرصه های ورزشی افزود: امروز خوشبختانه تعداد زیادی از طلاب در قالب ورزشکار، مربی، مدیر باشگاه ورزشی و داور مسابقات مختلف در حال فعالیت در رشته ها و عرصه های گوناگون ورزشی هستند.


دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه حضور فرهنگی طلاب ورزشکار در بین سایر ورزشکاران را امری ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش، همت و معنویت توأمان کلید موفقیت و افزایش روحیه ورزشکاران در میادین ورزشی است و لازم است ساز و کار مشخصی تدوین شود تا طلاب ورزشکار در جمع سایر ورزشکاران قرار گیرند و در کنار فعالیت ورزشی به رسالت فرهنگی در کنار ورزش بپردازند.


شایان ذکر است: در پایان از قهرمانان و افتخارآفرینان حاضر در این مراسم تجلیل به عمل آمده و هدایا و لوح تقدیرهایی از سوی ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه و توسط حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل به آنان اعطا شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha