دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: برای مقابله با خوی درندگی استکبار جهانی بهترین سلاح و ابزار انسجام داخلی و آگاه سازی عمومی جامعه از ماهیت استکبار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، صبح امروز در مراسم ۱۳ آبان در این شهر با بیان این که آمریکایی‌ها در تمام دوران اخیر همواره به دنبال تحقیر ملت‌ها بوده‌اند، اظهار کرد: کاپیتولاسیون چهره واقعی رفتار ظالمانه آمریکایی‌ها با ملت ایران بود و آنها همین دست رفتارها را با ملت‌های دیگر جهان نیز دارند.

وی افزود: مخالفت آشکار امام راحل (ره) با لایحه کاپیتولاسیون سبب شد تا امام را دستگیر و به تهران و سپس به ترکیه تبعید کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که آمریکایی‌ها خوی استکباری خود را در طول تاریخ به اشکال مختلف بروز داده و تلاش می‌کنند تا ملت‌ها را در اشکال مختلف به استضعاف بکشانند، خاطرنشان کرد: به لطف خدای متعال و در سایه تدابیر هوشمندانه امامین انقلاب شاهد آن هستیم که ملت ایران تن به این رفتارهای ظالمانه نداده و در نقطه مناسب خود به رفتارهای ستیزه‌کارانه آنان پاسخ داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: ۱۳ آبان برای ما یادآور انسجام ملی در ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی است و نسخه اصلی و ثمربخش مبارزه نیز اتکای به ظرفیت‌های داخلی یک ملت در مسیر استقلال و عزت است.

وی گفت: انسجام و اتحاد درونی ملت ایران در تمامی صحنه‌های مبارزه با استکبار، نسخه اصلی رهایی بخش بوده و باید در دنیای امروزی با دقت و انسجام ویژه‌ای نسبت به آگاه‌سازی عمومی جامعه و بخصوص روشن ساختن اذهان نسل جوان جامعه نسبت به جنایات استکبار اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha