شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت السلام و المسلمین مهدی نجم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان گفت: سیزده آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم در پیامی به مناسبت سالروز گرامیداشت ۱۳ آبان آورده است: سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است دقیقا به همین دلیل یکسال پس از شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سالروز ۱۳ آبان ۵۸ ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود.

روز ۱۳ آبان در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است: تبعید حضرت امام (ره)، کشتار و حمله به دانش آموزان و دانشجویان  و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که نشانه استکبارستیزی و استقلال مردم ایران است.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار همواره با اهرم ها و ابزارهای مختلف علیه انقلاب مقدس اسلامی دست به توطئه زده است، اما رخداد های تاریخی جدید مانند خروج امریکا از افغانستان از نمونه های بارز افول سلطه امریکا است.

 ویژگی مشترک هر سه حادثه بازگو کننده عمق نفرت مردم ایران از رفتارهای استعمارگرانه آمریکا است، امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام (ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

بحمدالله نظام اسلامی ما در موضع اقتدار و عزت در مقابل زورگویی و زیاده‌طلبی آمریکا مقاومتی فعال و هوشمندانه داشته است و امروز تبدیل به یک نظام عزیز، مقاوم و صاحب اقتدار منطقه‌ای شده است.

مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha