یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: از دولتمردان می خواهیم که دغدغه های مردم به ویژه نسل جوان که بیکاری و اشتغال است را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه کردستان اظهار داشت: آمریکایی ها بعد از گذشت بیش از ۴ دهه بازهم از شکست های مذبوحانه در مقابل ایران درس نگرفتند و چند روز گذشته شاهد بودیم که قصد دزدی نفت ایران را داشت، اما با شجاعت نیروهای سپاه شکست دیگری را در پرونده خود ثبت کرد.

امام جمعه سنندج با تقدیر از حضور حماسی مردم کردستان در مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان ماه امسال، گفت: دیروز ملت ایران با حضور خود در تجمع روز سیزده آبان ماه نشان دادند که برای دفاع از این سرزمین آماده هرگونه جانفشانی هستند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: قرآن همواره مسلمین را به تقویت توان دفاعی خویش در برابر کفار و زورگویان سفارش می کند که این نشان می دهد جهان اسلام نباید در برابر ابرقدرت ها ضعیف باشد.

ماموستا رستمی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) درس بزرگی برای تمام ملت هایی که بود که می خواهند در برابر استکبار ایستادگی کنند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از دولتمردان می خواهیم که دغدغه های مردم به ویژه نسل جوان که بیکاری و اشتغال می باشد را به خوبی درک کنند و برای برطرف کردن این معضلات پاره اندیشی کنند؛ امروز بسیاری از مردم حتی در پرداخت اجاره خانه خود با مشکل روبرو هستند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ایران به ویژه استان کردستان دارای استعدادهای بسیاری در زمینه اقتصادی است و اگر نگاهی دلسوزانه به کردستان شود، می توان زمینه تحول اقتصادی را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha