پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید کاظم نورمفیدی در خطبه نماز

حوزه/ امام جمعه گرگان با اشاره به موفقیت نیروی دریایی سپاه در جلوگیری از سرقت نفتکش ایرانی توسط نیروهای آمریکایی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام قدرت ایران را در دنیا به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان در مصلی وحدت این شهر افزود: ما از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نفتکش را از دست آمریکایی با صلابت خارج و وارد آب های سرزمین ایران کردند قدردانی می کنیم.

وی اظهارداشت: دنیا دزدان را که جلوی کشتی همه را می گرفتند شنیده  ولی دزدی یک دولت را تا حالا نشنیده بودیم که سرمایه یک کشور را دزدی کند.

وی ادامه داد : با این اقدام امریکا، مردم جهان به خوی استکباری اش پی بردند که به غیر از مزدوران شما، کسی آنها را قبول ندارد و فریاد مرگ بر امریکا  بلند است.

خطیب جمعه گرگان با اشاره به شکست های امریکا در افغانستان، سوریه وعراق ، خاطرنشان کرد: به دولت آمریکا هشدار می دهیم که دست از اقدام خوی استکباری خود دست بکشد چون به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دیگر روز بزن در رو نیست.

آیت الله نورمفیدی همچنین به بازتاب سرقت نفت ایران از سوی آمریکا در خبرگزاری ها دنیا اشاره و اضافه کرد: آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را بسوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد که همزمان دلاور مردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را بسوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به این که ۱۳ آبان ثمره راه مبارزه با استکبار جهانی را با حضور پرشور مردم در صحنه دیدیم، گفت : امروز برای بیشتر مردم جهان این مطلب جا افتاده که با این قلدر جهانی به عنوان مستکبر باید چگونه درگیر شد.

نورمفیدی با تجلیل از مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که راه مبارزه با استکبار جهانی را گشود و تداوم این راه را رهبر معظم انقلاب در دست گرفتند، افزود: امیدواریم هرچه زودتر این راه به نتیجه برسد و مردم جهان از سلطه قلدرها و دیکتاتورها رهایی یابند.

وی به روز فرهنگ عمومی اشاره  و اضافه کرد: این نامگذاری بدین معنی است که از این ظرفیت بهتر برای معرفی فرهنگ عمومی در زندگی فردی و جامعه استفاده شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به این که در رعایت فرهنگ عمومی ، قرآن و انبیا راه درست را به ما نشان داده است ، گفت : باید از این الگوها بیشتر برای ارتباط انسان با خدا ، انسان ها با یکدیگر و ارتباط با طبیعت و تخریب نکردن آن استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha