جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امر به معروف

حوزه/معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از برگزاری اولین جشنواره بین المللی"نوای معروف" در تهران خبر داد.

حجت السلام والمسلمین مهدی دهقان، معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه در مشهد، از برگزاری اولین دوره جشنواره ملی و بین المللی نوای معروف خبرداد و اظهار کرد: این جشنواره در ۵ محور نشان معروف، اثر معروف، سخن معروف، حجاب معروف و هنر معروف برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که جشنواره نوای معروف در بخش نشان معروف به موضوع شعار مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید، مانع زدایی و پشتیبانی در حوزه کارخانه‌ها خواهد پرداخت، عنوان کرد: در بخش اثر معروف مدیا و حوزه‌های تصویری و در بخش سخن معروف حوزه‌های مقاله، داستان و شعر مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهقان خاطرنشان کرد: بخش حجاب، عفاف و تولیدات و بخش هنر معروف در حوزه تئاتر و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره به گونه‌ای طراحی شده که تمامی علاقه مندان و فعالان حوزه های مختلف بتوانند باتوجه به تخصص و علاقه خود در این جشنواره شرکت کنند.

معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: این ستاد با رویکرد مهم و اساسی در جهت حفظ ارزشهای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته که ماموریت آن امر به معروف و جلوگیری از انحرافات و نهی از منکر بوده که در راستای حفظ آثار و ارزشهای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha