یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
image-20211108145423-1.jpeg

حوزه/ شاهد همه تلاش ها برای تخریب این شهر در مسائل فرهنگی، آسیب های اجتماعی از سوی دشمنان بوده ایم، تا جایی که رهبر انقلاب فرمودند همان طور که انقلاب از قم آغاز شده است، آنتی تز انقلاب نیز از قم آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سلیمان‌پور در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در سالن همایش های استانداری قم برگزار شد، گفت: استان قم دارای ظرفیت های چون وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجدمقدس جمکران، مراجع تقلید و ظرفیت های گردشگری و اقتصادی، حضور اتباع خارجی و...است و این مسائل نیز جایگاه بسیار ممتازی به این استان بخشیده و همچنین این استان به دلیل هم مسیری با استان های دیگر، در مسیر رشد قرار گرفته، ولی با سطح ایده آل فاصله دارد و امید است با توجه به عنایت دولت جدید به جایگاه حقیقی خود برسد.

معاون سیاسی استانداری قم، افزود:  شاهد همه تلاش ها برای تخریب این شهر در مسائل فرهنگی، آسیب های اجتماعی  از سوی دشمنان بوده ایم، تا جایی که رهبر انقلاب فرمودند همان طور که انقلاب از قم آغاز شده است، آنتی تز انقلاب نیز از قم آغاز خواهد شد و این برنامه دشمن است.

وی بیان داشت: در ارزیابی های گذشته همواره قم از نظرامنیتی در پایداری امنیتی سیاسی بوده و با وجود مشکلات در چند سال گذشته، اما در این شهر اتفاق خاص امنیتی و سیاسی نبوده است.

سلیمانپور گفت: تا کنون همه برنامه راهبردی اقتصادی و سیاسی در این شهر به وقوع پیوسته و از جمله: برگزاری انتخابات خبرگان و ریاست جمهوری بوده که به خوبی در این استان بعد از ویروس کرونا برگزار شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، افزود: مردم هم با حضور خود وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دادند.

وی بیان داشت: یکی از دیگر برنامه ها، تشییع سردار سلیمانی در قم بوده که با بهترین شرایط برگزار شده و در ادامه هم همه مناسبت های تقویمی نیز این گونه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha