شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار فرمانده سپاه قم با آیت الله اعرافی، سردار شاهچراغی

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه استاندار قم با حضور وزیر کشور، آیت الله حسینی بوشهری، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، خانواده شهدا و مسئولین این استان در استانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع و معارفه  استاندار قم با حضور وزیر کشور، آیت الله حسینی بوشهری، نمایندگان مردم قم در  مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، خانواده شهدا و مسئولین این استان در استانداری قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش:‌ در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سخنانی، گفت: در روایات، قم از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و لازم است این شهر الگوی درست در مسائل مختلف علمی،فرهنگی و... شود، البته این زمانی محقق می شود که امکانات به این شهر بیاید.

امام جمعه قم،‌بر ایجاد امنیت اقتصادی برای رونق گرفتن تولید، فرهنگ و... تأکید کرد و بیان داشت: زمانی قم به جایگاه حقیقی خودش خواهد رسید، که این مسائل محقق شود.

امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز، افزود: تلاش دولت و همه مسئولین حل مشکلات کشور است و ظرفیت کشور در مسائل مختلف حضور جوانان و اقتصاد بسیار خوب است و این مسئله ما را امیدوار به آینده خوب می کند و در این رابطه اراده و هماهنگی خوب ایجاد شده و حضور آقای شاهچراغی در قم این هماهنگی را بیشتر هم کرده و نمایندگان قم از وی حمایت همه جانبه خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha