دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابوالحسن حسینی

دبیر کمیته علمی کنگره علامه بلادی بوشهری، نحوه ارزیابی آثار ارسالی را تشریح کرد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از برگزاری هفتمین کنگره علامه بلادی بوشهری در آذر ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: در خصوص شکل برگزاری کنگره که صورت مجازی یا حضوری باشد باید منتظر ماند و شرایط کرونایی کشور و استان را بررسی کرد.

وی درباره ارسال آثار به دبیرخانه های این کنگره گفت: آثار طلاب در سه قالب کتاب، پایان نامه و مقاله به دبیرخانه فرستاده می شود، همچنین دانشجویانی که در سطح دانشگاه های استان به تحصیل مشغول هستند می توانند در همان سه قالب مذکور آثار خود را ارسال نمایند.

دبیر کمیته علمی کنگره علامه بلادی بوشهری با بیان اینکه پنج دبیرخانه این کنگره آماده دریافت آثار طلاب و روحانیون و دانشجویان هستند افزود: دبیرخانه  دانشگاه، حوزه علمیه برادران استان، حوزه علمیه خواهران استان، دبیرخانه مستقر در قم و سفیران هدایت مسئول جمع آوری آثار هستند.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی ادامه داد: در این دبیرخانه ها بازبینی ابتدایی صورت می گیرد و بعد از انتخاب نفرات به کمیته علمی کنگره ارسال می شود و در آنجا اساتید و داوران هرکدام با توجه به تخصصی که دارند آثار را ارزیابی می کنند و بعد از ارزیابی، آثار برگزیده راهی مرحله نهائی می شود تا در آنجا ارزیابی نهایی و نفرات برتر انتخاب شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha