جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دیدار صمیمی با امام جمعه بوشهر

در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان صبح امروز جمعی از جوانان استان بوشهر همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با جوانان، صبح امروز جمعی از جوانان استان همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری دیدار کردند.

در این نشست صمیمی که در بستر فضای مجازی نیز به صورت آنلاین پخش می شد، چند تن از خواهران و برادران در رابطه با حوزه های مختلف از جمله ایجاد زمینه برای افزایش فعالیت های خواهران، فعال کردن و آموزش امر به معروف و نهی از منکر، حدود اختیارات و وظایف نمایندگان ولی فقیه، مطالبه گری از مسئولان استانی و شهرستانی، تربیت اسلامی و ... مطالب و سئوالاتی را به صورت حضوری و مجازی بیان کردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن بیان نکاتی در رابطه با موضوعات مطرح شده، به مسائل و پرسش های بیان شده پاسخ گفت.

در این نشست جمعی از جوانان خواهر و برادر از نقاط مختلف استان به صورت مجازی حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha