جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
همایش

حوزه/همزمان با چهلمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره)، دومین هم اندیشی علوم عقلی(مکتب فلسفی نوصدرایی) در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،  همزمان با چهلمین سالگرد ارتحال مفسر بزرگ علامه سید محمدحسین طباطبایی(ره) و در آستانه روز جهانی فلسفه، مدرسه علمیه امام رضا(ع) تهران با مشارکت مدرسه علمیه مروی اقدام به برگزاری دومین هم اندیشی علوم عقلی با موضوع(مکتب فلسفی نوصدرایی) می‌کند.

در این هم اندیشی علمی که با حضور طلاب و فضلا و اساتید حوزه و دانشگاه در محل پژوهش سرای حوزه علمیه امام رضا علیه السلام تهران برگزار می‌شود، استاد علی اکبر رشاد،  استاد محمدباقر تحریری و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی اردستانی ایراد سخنرانی خواهند داشت.

پخش کلیپ پیرامون شخصیت علمی علامه طباطبایی(ره) از دیگر بخش‌های این هم اندیشی علمی خواهد بود.

 هم اندیشی مکتب فلسفی نوصدرایی یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ در پژوهش سرای حوزه علمیه امام رضا علیه السلام تهران به آدرس تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، روبروی بیمارستان سپیر برگزار می‌شود و میزبان علاقمندان به مباحث فلسفی خواهد بود.

همچنین فایل تصویری این همایش علمی پس از برگزاری مراسم از طریق سایت حوزه امام رضا(ع) به آدرس www.heer.ir در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha