پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست تخصصی «سطوح و مراتب وحدت مسلمانان»

حوزه/ نشست تخصصی «سطوح و مراتب وحدت مسلمانان» به همت معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، پیرو سخنان مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی، نشست تخصصی «سطوح و مراتب وحدت مسلمانان» توسط معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می شود.

در این نشست حجج الاسلام سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و محمد جواد ابوالقاسمی عضو هیئت علمی بعثه مقام معظم رهبری، مولوی محمد اسحاق مدنی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دکتر سیدمحمدرضا طباطبایی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) حضور خواهند داشت و به ارائه دیدگاه و نظرات خود خواهند پرداخت.

بررسی مفاهیم ناظر به مراتب وحدت امت‌اسلامی، بررسی رهنمودهای قرآنی مرتبط با مراتب وحدت مسلمانان، مقایسه و نقد دیدگاه‌های اندیشمندان درباره سطوح و ابعاد وحدت اسلامی، تحلیل دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون سطوح و مراتب وحدت اسلامی، بررسی الگوهای همگرایی و ائتلاف و اتحاد جوامع و تطبیق آنها بر روابط کشورهای اسلامی وتجزیه و تحلیل نظریه امت واحده قرآنی و عوامل و زمینه های تحقق آن از سرفصل های این نشست اعلام شده است.

برپایه این گزارش، این نشست تخصصی همزمان با ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه (۸ ربیع الثانی) از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵ دقیقه به وقت تهران دربسترشبکه اینترنتی رواق میقات به آدرس revaghemighat.tv برگزارمی‌شود.

نشست تخصصی «سطوح و مراتب وحدت مسلمانان» برگزار می شود

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha