سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حدائق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حدائق با بیان اینکه مسئولان برای حل مشکلات مردم در دسترس باشند، از رئیس کل دادگستری استان فارس تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، با اشاره به برگزاری همایش ملی «حوزه انقلابی و حوزه منتظر» در شیراز اظهار کرد: در دو همایش گذشته حوزه انقلابی که به صورت استانی و منطقه ای برگزار شد امسال نیز این همایش به صورت ملی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تصریح اینکه برای هماهنگی برگزاری همایش ملی «حوزه انقلابی و حوزه منتظر» جلساتی را با بزرگان حوزه از جمله نماینده ولی فقیه در فارس و آیت الله دستغیب برگزار کرده ایم، اضافه کرد: باید توجه شود که در ارسال مقالات مشاهیر و بزرگان استان فارس شناخته شوند، به این معنا که رویکرد ارسال مقالات با این عناوین باشد.

عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: در برخی از جلسات ملی که به میزبانی شیراز برگزار می شود و افرادی به عنوان میهمان دعوت می شوند بسیاری از مشاهیر استان را نمی شناسند، از این رو باید ارسال مقالات با رویکرد معرفی بزرگان و مشاهیر استان باشد.

وی، حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) را جزو مکان های مهم استان فارس برشمرد و عنوان کرد: امام رضا(ع) در روایتی به مهرورزی حضرت سیدعلاالدین حسین(ع) نسبت به امام جواد(ع) قسم جلاله می خورند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین حدائق در خصوص مشکلات معیشتی طلاب نیز مطرح کرد: طلاب با مشکلات عدیده ای بسیاری روبه رو هستند که از جمله آنان مسکن است.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز باید برای حل مشکلات مردم در دسترس باشند و با مردم دیدار داشته باشند، افزود: باید از برخی مسئولان مانند رئیس کل دادگستری فارس که دائما در دسترس مردم است و مردم به راحتی ایشان را می بینند و مشکلات خود را مطرح می کنند، قدردانی به عمل آورد، خداوند در روز قیامت امثال ایشان را میزان برای سایر مسئولان قرار خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha