دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء در مراسم عزاداری شب وفات حضرت معصومه (س) و یادواره شهدای محله شهید زارعی شهر کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: مدیریت اداره مساجد را به جوانان بسپارید تا شاهد تحول عمیق فرهنگی شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در مراسم عزاداری شب وفات حضرت معصومه (س) و یادواره شهدای محله شهید زارعی شهر کرمانشاه، بر ضرورت حضور پر شور جوانان در برنامه های مساجد تاکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور جوانان باعث نشاط مساجد و قدرت و صلابت انقلاب و نظام می شود. مدیریت مساجد را به جوانان بسپارید، تا باعث تحول شگرف در عرصه مساجد گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز ایران در جهان اسلام حرف اول را می زند و آمریکا و غرب در دست ماست؛ هرچند مشکلاتی وجود دارد، گرانی هست، اما عزت و اقتدار ما قابل قیاس با گذشته نیست.

وی با استناد به آیات قرآن کریم در خصوص زنده بودن شهدا، افزود: امروز عزت ایران مرهون فداکاری شهدای عزیز است.

آیت الله علما پیرامون نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: هشت سال دفاع مقدس را امثال شما جوانان اداره کردند و باعث بسط و گسترش تمدن اسلامی شدید.

امام جمعه کرمانشاه گفت : آمریکا علیرغم همه امکانات، سرمایه و تبلیغاتی از شما جوانان حساب می برد و وحشت دارد؛ امام با دست خالی با آمریکا و استکبار درافتاد و با پشتوانه اسلام شرق و غرب را به زانو درآورد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این که مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) اصرار روی فرهنگ اسلامی ایرانی دارند، جای تامل است باید دنبال رو ایشان مسیر با صلابت انقلاب را طی کنیم و برای تبیین اسلام، نظام انقلاب و امام از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی از فضای مجازی به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: از فضای مجازی برای تبیین انقلاب و اسلام استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha