چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رونمایی آثار جدید مرکز نشر هاجر در سال ۱۴۰۰

حوزه/ مراسم رونمایی از آثار تازه منتشر شده مرکز نشر هاجر در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طی مراسمی از ۳۰ عنوان کتاب تازه منتشر شده مرکز نشر هاجر در سال ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد.

در راستای حمایت از آثار نویسندگان حوزوی خواهر، تعداد ۲۷ عنوان از این کتاب ها به همت بانوان طلبه سراسر کشور به زیور طبع آراسته شده اند.

«پیوند همسرانه»، «آموزش نماز به زبان اسپانیایی»، «ترجمه کتاب قرآن و العهدین»، «زن و برابری»، «فرازهای رسا»، «مظلومیت تاریخی»، «درمان حرام خواری»، «نگاهی تطبیقی بر سبک زندگی اسلامی»، «جام بلا»، «تورم و ربا»، «خانه های نورانی در جامعه رحمانی»، «آموزش قرآن به روش آسان»، «بانوان شیعه جمهوری آذربایجان»، «دیروز، امروز و فردا»، «نسل صبر»، «تبلیغ دین در فضای مجازی»، «کتاب استاد الموجز فی اصول الفقه در ۲ جلد» و «سقط جنین و امر مطلق کانت» عناوین برخی از این کتاب ها هستند.

از دیگر عناوین تازه منتشر شده می توان به مواردی همچون «علم و دین دو موهبت معرفت بخش»، «برج مراقبت»، «تعدیل قضایی قرارداد از منظر فقه مقارن»، «تحدید مهریه از منظر فقه و حقوق»، «ولای علی در ۴ جلد»، «جهاد در قرآن»، «مقایسه تطبیقی رجعت در اسلام و یهود و مسیح»، «مواجهه یهود با فرمان های حضرت موسی در قرآن و تورات»، «با همسرم به دور از سایه تعارض»، «جایگاه فقهی حقوقی کار خانگی زن»، «خلوت با نامحرم موضوع شناسی»، «فبک با عینک تعلیم و تربیت اسلامی» و «قراردادهای بانکی» اشاره کرد.

مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده همواره می کوشد در جهت تحقق اهداف و رسالت عظیم حوزه های علمیه، یعنی گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گام های مفید و مؤثری بردارد.

لیست عناوین و نویسندگان کتاب ها

آثار جدید مرکز نشر هاجر در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد

آثار جدید مرکز نشر هاجر در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha