پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 990891
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
بانوان شهیده

حوزه/ یادواره بانوان شهیده استان قم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی در مجتمع امام خمینی(ره) شهر کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، یادواره بانوان شهیده استان قم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی در مجتمع امام خمینی(ره) شهر کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این سخنران و خطیب حوزوی طی سخنانی در این مراسم معنوی که با حضور پرشور بانوان و به خصوص خانواده های معظم شهدا همراه بود، ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت در فرهنگ دینی ما اظهار داشت: شهدا علاوه بر آن که راه و مسیر را به ما نشان داده و می دهند، در کوران مشکلات زندگی نیز به داد ما می رسند، کما این که برای خود بنده بارها پیش آمده که جهت رفع مشکلم بر سر قبر معلمان و اساتید شهیدم حاضر شده و از این عزیزان مدد گرفته ام.

وی افزود: شهیدان به معنای واقعی کلمه زندگان و عزیزان جاویدی هستند که بر سر سفره پرتنعم الهی رزق و روزی دارند و برکاتشان برای دیگران نیز ساری و جاری است.

حجت الاسلام و المسلمین مؤمنی ادامه داد: شهدا قبل از هر چیز بنده خوب خدا بودند و با کار و جهاد مخلصانه خود و اهدای جان در مسیر اهداف مقدس الهی به این جایگاه عظیم و رفیع دست یافته اند و ما نیز باید برای عاقبت بخیری به این راه و سیره نورانی تأسی بجوییم.

این استاد حوزه با اشاره به ارتباط عمیق شهدا با قرآن و عترت همچنین ابراز داشت: شهیدان از جمله بانوان شهیده با تأسی به ائمه اطهار(ع) به این جایگاه دست یافته اند و آن چه مهم است این که ما باید برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت، ارتباط و پیوند خود با قرآن و اهل بیت(ع) را تقویت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha