دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی در جمع اعضای پلی کلینیک فرق و ادیان حوزه علمیه اصفهان گفت: رسالت اصیل حوزه های علمیه دفاع از کیان اسلام و مرزهای اعتقادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای پلی کلینیک فرق و ادیان حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: نخستین موضوع لازم در عرصه فعالیت فرق و ادیان، تشکیلاتی عمل کردن است.

وی با بیان اینکه چنانچه امروز با جدیت فعالیت تشکیلاتی در زمینه فرق و ادیان کنیم، شاید برای ۵سال آینده نیروهای متخصص ومتبحر دراین زمینه تربیت کرده باشیم، تصریح کرد: در حال حاضر کشور آماج فرق ها وگروه های مختلف ضاله و انحرافی قرار گرفته است، متاسفانه بستر نارضایتی و گرایش برخی از مردم به سمت گروه های انحرافی ایجاد شده و دشمن با تمام قوا برای یارگیری از مردم ایران برای فرق تلاش دارد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان متذکر شد: امروز فضای مجازی حکمران اذهان و رفتار مردم است که عمده این فضا در دست دشمن است بنابراین نباید از این فضا غافل شد، حضور مستمر، آگاهانه و فعالانه طلاب در فضای مجازی لازم است.

مومنی اذعان کرد: همچنین قابل تذکر است که تشکیلات فرق ضاله و انحرافی در اصفهان به صورت جدی کار می کند، بنابراین ظرفیت های پاسخگویی حوزه علمیه در این زمینه باید ایجاد شود.

وی ابراز کرد: چنانچه اساتید و کارشناسان خوبی در زمینه فرق و ادیان تربیت شوند، توسعه مباحث آموزشی فرق در سطح استان انجام میگیرد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: فعالیت حرفه ای و تشکیلاتی طلاب در زمینه فرق و ادیان در راستای وظیفه ذاتی روحانیون و طلاب است.

وی افزود: معتقدم که رسالت اصیل حوزه های علمیه دفاع از کیان اسلام و مرزهای اعتقادی است، لذا اگر قرار باشد طلاب فقط در دو عرصه فقط فعالیت کنند، یکی عرصه فضای مجازی و دومین زمینه، فرق و ادیان.

مومنی خاطرنشان کرد: امروز طلاب در عرصه فضای مجازی خوب ورود کرده و فعال شده اند و در بزنگاه ها در کانال ها و پیج های مجازی خود مطالب متناسب خود را قرار می دهند، لذا این جدیت و حرفه ای بودن باید در عرصه فرق و ادیان هم توسط طلاب ایجاد شود.

وی بیان کرد: چه بسا پاسخ به یک شبهه از صدها ترفند و توطئه دشمن برای یارگیری و جذب افرادی به فرق ممانعت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha