شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ دوره روانشناسی مخاطب ویژه مبلغات در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه

حوزه/ مرتاض گفت: ۱۲۰ طلبه خواهر در قالب طرح معینه مساجد که با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و حوزه علمیه خواهران استان اجرا می شود، به مساجد جهت تبلیغ اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، دوره روانشناسی تبلیغ ویژه طلاب خواهر در ارومیه با حضور نصیر عابدینی از اساتید دفتر تبلیغات اسلامی قم، در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد.

سمیه مرتاض در این باره به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: ۱۲۰ نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی به عنوان مبلغ معینه برای فعالیت در مساجد انتخاب شده اند که پس از طی دوره های مختلف که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد به مساجد جهت تبلیغ معارف دینی، سبک زندگی اسلامی و مدیریت فرهنگی و آموزش قرآن به بانوان، اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که این طرح با همکاری حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و اداره کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی اجرا خواهد شد، ادامه داد: اعزام مبلغات معینه مساجد، بعد از طی فرایند لازم و انجام مصاحبه و دوره هایی با موضوع روانشناسی تبلیغ، ارتباط با کودکان، نوجوانان و بانوان و مخاطب شناسی و .... صورت خواهد گرفت که امروز اولین دوره آن در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد.

وی افزود در این دوره مخاطب شناسی و راه های درست ارتباط با مخاطبین و جامعه مورد هدف توسط استاد عابدینی از اساتید دفتر تبلیغات اسلامی قم به طلاب خواهر ارومیه آموزش داده شد و این دوره دو روزه که از امروز شروع شده است روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha