شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: توجه به نخبگان در دستور کار مسئولان قرار گیرد و رفع مشکلات این افراد می‌تواند سبب تقویت حوزه‌های مختلف در سطح جامعه شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان اشاره کرد و گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، باید به نخبگان در جامعه توجه شود چرا که این افراد نور چشم ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: همانگونه که در جنگ تحمیلی، رزمندگان از خاک و میهن دفاع کردند، امروز نیز نخبگان و فرهیختگان در میدان علم و دانش تلاش می‌کنند تا موفقیت های بزرگ را جهت پیشرفت و آبادانی کشور کسب کنند.

رستمیان اضافه کرد: توجه به نخبگان باید در دستور کار قرار گیرد و در شهر دامغان نیز مسئولان با نخبگان ارتباط بگیرند و موانع و مشکلات این افراد را رصد و رفع کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج یادگار امام راحل است و بسیجیان با روحیه جهادی خود همواره در تمامی صحنه‌هایی که نیازمند حضور بود، حضور فعال داشتند.

رستمیان به حضور فعال بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اخلاص، بصیرت، عملکرد جهادی سه ویژگی و شاخصه مهم بسیجیان است.

وی خاطرنشان کرد: گروه هکری عصای موسی به منظور برملا کردن اقدام های پشت پرده رژیم صهیونیستی، موجودیت خود را اعلام کرده است که این از ثمره مقاومت است و دشمن بداند نه تنها در جنگ نظامی، بلکه در جنگ سایبری نیز دوران برتری آن‌ها به اتمام رسیده است و دست برتر در اختیار جبهه مقاومت است.

رستمیان بیان کرد: دولت سیزدهم وارد ۱۰۰ روز از شروع کار خود شده است که طبق ارزیابی مردمی و منصفانه، رویکرد دولت خدمت به مردم و کار جهادی است که در این مدت ۱۰ سفر استانی توسط شخص رئیس جمهوری انجام شد و به اندازه توان، به خواسته مردم عمل شده است.

وی همچنین به مصوبات سفر رییس جمهوری به استان سمنان اشاره کرد و گفت: قبل از سفر، بسیاری از مشکلات بررسی و در حین سفر مورد بازدید قرار گرفت و بعد از آن جمع بندی و اعتبارهای لازم برای طرح‌ها در نظر گرفته شده است که پس از اعلام رسمی، به مردم اعلام می‌شود.

امام جمعه دامغان گفت: جشنواره ملی پسته ایران-دامغان در هشتمین دوره خود قرار دارد که انتظار داریم سرمایه عظیم چندین هزار میلیارد ریالی حاصل از فروش پسته در سطح شهرستان دیده شود و ظرفیت های بالای شهرستان در حاشیه جشنواره به خوبی معرفی و در جهت تقویت زیرساخت ها تلاش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha