چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سالگرد فخری زاده در حرم

حوزه/ حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) هم‌زمان با نخستین سالگرد شهادت محسن فخری‌زاده، مراسم بزرگداشتی را برای این شهید هسته‌ای و دفاعی کشور با مشارکت وزارت دفاع و کنگره شهدای استان قم برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده هم‌زمان با نخستین سالگرد شهادت این دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور پنج‌شنبه شب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه به ایراد سخن و صادق آهنگران به قرائت دعای کمیل و مداحی خواهد پرداخت.

همچنین این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی قم و صفحات اختصاصی آستان مقدس بانوی کرامت در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ منعکس می‌شود.

محسن فخری زاده در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ در منطقه آبسرد دماوند ترور شد. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده وی با عملیات تروریستی دشمن، جان خود را از دست داد و به شهادت رسید. تلاش پزشکان برای احیای وی ناکام ماند.

نام محسن فخری‌زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی است که در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان قرار دارد که این فهرست از سوی یک نشریه آمریکایی منتشر شده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha