جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: پدیده حقوق‌های نجومی به عنوان یکی از مظاهر فسادزا و اعتمادزدا و اشرافی‌گری مسئولان باید زشت و قبیح شمرده شود و نتیجه برخورد و مقابله آن به مردم اعلام و مردم از نتیجه آن باخبر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام وحید طالبی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: کسی که اسلام و مبانی آن را به راستی باور دارد، همواره با تمام نیرو آماده انجام وظیفه در راه آن است و این ویژگیِ بسیجی است و در قرآن بهترین واژه‌ای که می‌تواند معادل بسیجیان باشد، «رِبّیون» است.

وی با اشاره به تقلاهای آمریکا و صهیونیسم در آستانه مذاکرات هسته‌ای‌، تصریح کرد: غربی‌ها با آگاهی از مواضع دولت سیزدهم بر این امر واقف شده‌اند که ایران حاضر به کوتاه آمدن از حقوق خویش مبنی بر لغو تمام تحریم‌ها نیست و در این میان کشورهایی چون چین و روسیه نیز بر حقانیت مطالبه ایران، تأکید کرده‌اند.

امام جمعه پلدشت افزود: غربی‌ها به زعم خود با ائتلاف‌سازی از آژانس، آمریکا، سه کشور اروپایی و شورای همکاری خلیج فارس در کنار رژیم صهیونیستی، برآنند تا اجماع جهانی در قبال ایران را به نمایش بگذارند و جمهوری اسلامی را مجبور به دست برداشتن از مواضع اصولی خود برای لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن کنند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با حقوق‌های نجومی افزود: پدیده حقوق‌های نجومی به عنوان یکی از مظاهر فسادزا و اعتمادزدا و اشرافی‌گری مسئولان باید زشت و قبیح شمرده شود و نتیجه برخورد و مقابله آن به مردم اعلام و مردم از نتیجه آن باخبر شوند.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به تنش آبی در کشور گفت: مشکل کم‌آبی یک موضوع ملی است و نباید صرفا بانگاه منطقه‌ای و استانی بدان نگریست و این مسئله، نگاه، عزم و تقسیم کار ملی را می‌طلبد.

وی با اشاره به هفتم آذرماه سالگرد شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده و روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: در هفتم آذر پرسنل ناوچه موشک‌انداز پیکان در عملیات مروارید با خلق حماسه ‌ای به یادماندنی با حمله به پایانه‌های صدور نفت «البکر» و «الامیه» عراق، بیش از دو سوم این پایانه‌ها را منهدم کردند و پرچم ایران را بر مرتفع‌ترین دکل این پایانه‌ها به اهتزاز در آوردند.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به مشکلات شهرستان پلدشت بیان داشت: عملیاتی نمودن کامل سد کرم آب، حل مشکلات کم آبی در روستاها، رسیدگی به وضعیت محورهای مواصلاتی پلدشت، گاز رسانی به روستاها از مواردی است که باید هرچه سریعتر حل شود و پیگیری های لازم در این زمینه تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha