پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بسیج

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: با داشتن جوانان بسیجی و روحیه و تفکر بسیجی می توان بر مشکلات فائق آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه خمینی شهر شامگاه جمعه، در مراسم یادواره شهدای فرهنگی، در جمع فرهنگیان و بسیجیان شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: بسیج متشکل از چهار حرف است که چهار کلمه از آن استفهام می شود.

امام جمعه خمینی شهر "ب" کلمه بسیج را به واژه برومند تشبیه کرد و بیان داشت: چه بسیار از همراهان پیامبران که در راه مبارزه با برومندی تمام مقاومت نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی،" س" بسیج را به کلمه سلحشور مثال زد و افزود: بسیجیان در میدان‌های سخت با سلحشوری با دشمن برخورد می کند و شجاعتش مثال زدنی است.

وی، "ی " بسیج را به یل بودن و قدرتمند بودن تشبیه کرد و ابراز داشت: بسیجی یلی است که در او ضعف و بیچارگی وجود ندارد و یک بسیجی واقعی دارای یک روحیه قوی بوده و یکه تازی از خصایص او به شمار می آید.

امام جمعه خمینی شهر، "ج "واژه بسیج را به جوانمردی بسیجیان مشابهت دادو اضافه کرد: از ویژگی‌های یک بسیجی واقعی جوانمردی است که در خصلت افراد بسیجی یافت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، دانش آموزان را بسیجیان آینده دانست و خاطر نشان کرد: با داشتن جوانان بسیجی و روحیه و تفکر بسیجی می توان بر مشکلات فائق آمد.

در مراسم یادواره شهدای فرهنگی از تعدادی خانواده های فرهنگی شهید تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha