پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عامري

حوزه/عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کتابخانه مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس گنجینه ارزشمندی است، اما حوزه توان تجهیز زیرساختی آن را ندارد که لازم است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در امر تجهیز آن کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام احمد عامری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز در نشست شورا با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، گفت: جامعه ما امروز به فعالیت های قرآنی بیش از پیش نیاز دارد اما متاسفانه اقدامات موثری در این حوزه انجام نشده است و شاهد عملکرد جزیره ای و موازی کاری ها در حوزه قرآن هستیم.

وی افزود: شهر بندرعباس نیاز به تقویت کتابخانه ها هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت دارد، در کوتاه مدت نیاز است کتاب های کمک آموزشی که عموما چندین سال یکبار دچار تغییر و تحول می شوند، تهیه شوند و برای دانش آموزان در کتابخانه های عمومی قرار داده شوند .

عامری بیان کرد: اگر دستگاه های فرهنگی در مسئله قرآن کنار بیایند می توان برنامه ها و جشنواره های قرآنی قوی تری در سطح شهر بندرعباس و استان هرمزگان برگزار کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: برای رفع نیاز بلند مدت شهر بندرعباس به کتاب؛ کتابخانه مدرسه علمیه بندرعباس مدرسه النبی(ص) بسیاری از کتب مهم را در خود جای داده است و گنجینه ارزشمندی است، اما نیاز است که این کتابخانه تجهیز شود، چرا که حوزه علمیه توان مالی تجهیز آن از لحاظ تامین قفسه ها یا سیستم سرمایشی را ندارد و لازم است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این امر کمک کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha