سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پیام تبریک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طاهری انتصاب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز انتصاب حجت الاسلام والمسلمین موسی پور را به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

برادر گرانقدرجناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین موسی پور دامت برکاته

ریاست معزز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

سلام علیکم

با صلـوات بر محمـد و آل محمـد (ص) ، انتصاب ارزشمند جنابعالی که بحمدالله از علمای متعهد با روحیه مردمی و از چهرهای با اخلاص روحانیت بوده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در جایگاه وزین ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم .

جایگاه رفیع این شورا در تبیین آرمانهای اسلامی و انقلابی و همچنین نقش بی بدیلش در زنده نگه داشتن ایام الله و پاسداشت مناسبتهای دینی و انقلابی حاصل تلاش مخلصانه و بی بدیل عمار انقلاب حضرت آیت الله جنتی دامت برکاته بوده و مایه مباهات و سرفرازی است که ان شاءالله با این انتصاب مدبرانه روز بروز شاهد تداوم این نقش ارزشمند به گونه ای جذاب تر باشیم .

در جـوار مضجـع شـریف حضـرت سـید علاءالـدیـن حسـین بن موسی الکاظم (ع) از پیشگاه خالـق حکیـم صحت و سلامتی همراه با موفقیت روزافزونتان در مسیر بالندگی نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ظل توجهات حضـرت ولـی عصــر (عج) و رهبـری حکیمانه مـقام معظـم رهبـری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مـدظله العالــی را مسئلت می نمایم . / والسلام

العبد سید محی الدین طاهری

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha