دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار معاون تهذیب حوزه‌های علمیه با مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ در جلسه معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور با مدیر حوزه علمیه خوزستان، درباره برنامه ها و فعالیت های تهذیبی حوزه علمیه استان گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، در دومین روز از سفر چهار روزه خود به خوزستان، در جلسه ای با حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، درباره برنامه ها و فعالیت های تهذیبی حوزه استان، گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیر حوزه خوزستان، به اهمیت مباحث قرآنی اشاره کرد و اظهار داشت: انس با قرآن در تحصیل، تهذیب و تبلیغ طلاب بسیار مؤثر بوده و بهترین وسیله‌ ارتباطی طلاب با مردم همین معارف قرآنی است.

وی در ادامه خواستار تشکیل و تقویت شورای تهذیبی در مدیریت حوزه علمیه خوزستان و قرآنی شدن مدارس علمیه استان شد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان هم ضمن خوش‌آمد گویی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، بیان کرد: متأسفانه کرونا مشکلات و ضربات زیادی به بحث آموزش و تهذیب طلاب وارد کرده که نیاز است معاونت تهذیب برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد.

وی در پایان خواستار پیگیری معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در خصوص رفع مشکلات حوزه علمیه خوزستان خصوصاً در بحث کمبود بودجه و پیگیری مصوبات مدیر حوزه های علمیه کشور شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha