پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، خواستار توجه جدی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به تقویت برنامه‌های تهذیبی در مراکز استان‌ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در نشست با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، با اشاره به تحولات شکل گرفته در حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: تا چند سال قبل، با یک سری بن‌بست‌هایی مواجه بودیم که باز کردن آن راه تنها از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه امکان‌پذیر بود که نهایتاً با پیگیری‌های آیت‌الله موسوی جزایری، برخی از این بن‌بست‌ها گشوده شدند.

وی کسب مجوز برگزاری امتحانات شفاهی پایه ۱۰ را یکی از بن‌بست‌های پیشین عنوان کرد و گفت: بحمدالله از مردادماه گذشته تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از طلاب خوزستانی در امتحانات شفاهی شرکت کرده‌اند و باقی کارها نیز به‌خوبی در حال انجام بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با بیان اینکه برخی موانع و بن‌بست‌ها زحمت و مشقت زیادی را برای طلاب ایجاد می‌کرد، افزود: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باید برخی اختیارات را به استان‌ها واگذار کند تا طلاب بیش‌ازپیش اسیر بروکراسی اداری نشوند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در ادامه ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام بزرگیان، معاون تهذیب استان خوزستان، گفت: بحمدالله اقدامات مطلوبی در سطح این معاونت انجام شده که جا دارد از تلاش‌های صورت گرفته، تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان خواستار پشتیبانی و حمایت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور از فعالیت‌های تهذیبی استان خوزستان شد و تصریح کرد: با توجه به وسعت استان خوزستان و تعداد بالای مدارس علمیه، لازم است که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های تهذیبی مدارس علمیه استان خوزستان اعم از اعزام اساتید اخلاق و قران داشته باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha