جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری، گفت: سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد؛ شایسته نیست مردم رفیع و دشت آزادگان با مشکلات آب برای کشاورزی و دامداری، بیکاری جوانان و محرومیت دست پنجه نرم کنند؛ ازاین‌رو باید دولت و مسئولین با توجه خاص برای حل مشکلات مردم ولایتمدار و مرزبانان وفادار به انقلاب چاره‌ای بی‌اندیشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی رفیع شامگاه چهارشنبه در شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم رسیدگی جدی به مشکلات شهر رفیع و منطقه دشت آزادگان از جمله بیکاری، بی‌آبی و محرومیت تأکید کرد.

وی افزود: روز ۱۰ آذر سال ۱۳۶۰ تنها دو روز پس از عملیات طریق‌القدس، مقاومت مردم شهر رفیع منجر به آزادسازی رفیع شد، در این روز مردم نقش بسیار مهم و سازنده‌ای ایفا کردند که مجاهدت‌ها، جان‌فشانی‌ها و علاقه این مردم برای حفظ انقلاب اسلامی و کشورشان بی‌نظیر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد؛ شایسته نیست این مردم هنوز با مشکلات آب برای کشاورزی و دامداری، بیکاری جوانان و محرومیت دست پنجه نرم کنند؛ ازاین‌رو باید دولت و مسئولین با توجه خاص برای حل مشکلات مردم ولایتمدار و مرزبانان وفادار به انقلاب چاره‌ای بی‌اندیشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، گفت: تنش‌های آبی اخیر در رودخانه کرخه خسارات زیادی به کشاورزی و دامداری مردم منطقه وارد کرد که امیدواریم مسئولین توجه ویژه‌ای به مشکلات این مناطق داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha