سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست مشترک سازمان تبلیغات با استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان، در نخستین نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، از اقدامات و نقش مؤثر این اداره‌کل، در انجام فعالیت‌های فرهنگی و ارائه خدمات اجتماعی، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نشست مشترک استاندار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در دفتر کار صادق خیلیان برگزار شد.

در این نشست که اولین دیدار استاندار خوزستان و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بود، گزارش مفصلی از اقدامات و فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی، به ویژه مأموریت های دوازده گانه این سازمان به وی ارائه شد.

همچنین حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، در این دیدار، ضمن بیان رویکردها و برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی، در خصوص فرصت ها و ظرفیت هایی که با راهبری این اداره کل در استان به وجود آمده نیز توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی، نقش این سازمان در کمک به هماهنگی فعالیت های فرهنگی در سطح استان را مهم ارزیابی کرد و اهمیت این فعالیت ها را در ارائه خدمات اجتماعی و اقدامات مهمی همچون واکسیناسیون و مقابله با بیماری کرونا، بسیار مؤثر دانست.

در پایان، در خصوص پاره ای از مشکلات و موانع موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی و تبلیغی، بحث و تبادل نظر شد که از سوی استاندار خوزستان در جهت رفع برخی از این مشکلات قول مساعد داده شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha