پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست حوزه انقلابی

حوزه/ جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه حوزه انقلابی با حضور اعضا برگزار و اعضای هیئت های اندیشه ورز این قرارگاه انتخاب شدند.

حجت الاسلام علی امینی اطهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج با اشاره به انتخاب اعضای هیئت های اندیشه ورز قرارگاه حوزه انقلابی، اظهار کرد: جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با حضور اعضا برگزار و هیئت های اندیشه ورز این قرارگاه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: هیئت‌های اندیشه ورز بزرگترین پشتیبان قرارگاه حوزه انقلابی هستند و تعداد این هیئت‌ها بر اساس ماده ۱۱ آیین نامه قرارگاه، شش هیئت آموزشی، پژوهشی ،فرهنگی و تبلیغی، تربیتی و اخلاقی ، سیاسی و اجتماعی، رسانه و فضای مجازی هستند.

مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی با اشاره به نحوه انتخاب اعضای هر هیئت، گفت: رئیس هر هیئت باید ۱۰ نفر را به عنوان اعضای پیشنهادی حداکثر در مدت یک ماه، به ریاست شورای سیاست‌گذاری جهت انتخاب و تصویب شش نفر از آنها، پیشنهاد کند تا پس از بررسی اعضاء توسط شورا انتخاب گردند.

حجت الاسلام امینی اطهر ادامه داد: از مجموع اعضای هر هیئت حداقل دو نفر از نمایندگان طلاب هستند. همچنین رئیس هیئت اندیشه ورز توسط شورای سیاست‌گذاری به مدت دو سال تعیین و با حکم ریاست شورا منصوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل جلسات هر هئیت حداقل با ۵ نفر رسمیت می یابد و مصوبات با چهار رای قانونی خواهد بود. تمامی مذاکرات و مصوبات هیأت‌ها در دبیرخانه شورا ثبت و ضبط خواهد شد و انتشار آن با هماهنگی با رئیس هیأت و رئیس شورا خواهد بود.

مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی، اعضای هیئت های اندیشه ورز را به شرح زیر اعلام کرد:

هیئت رسانه و فضای مجازی

۱- محمدرضا برته

۲- حبیب داستان بنیسی

۳- جواد دارینی

۴- عباس صالحی

۵- حسن صدرایی عارف

۶- علیرضا مطهری

۷- علی نورزاده

هیئت اندیشه ورز پژوهش

۱- سیدموسی موسوی

۲- جواد مجتهد شبستری

۳- محمد علیزاده

۴- داوود بشیر زاده

۵- سید حسین جعفری نسب

۶- علی ایزدی

۷- عبدالجواد ابراهیمی فرد

هیئت اندیشه ورز آموزش

۱- سیدحبیب الله حسینی

۲- محمد سلیمانی

۳- سید اکبر بذرگری

۴- مهدی علوی مهر

۵- سیدعلی میرزاده

۶- حسین علی برزگران

۷- مهدی کاملی

هیئت اندیشه ورز اخلاق و تربیت

۱- محمدحسین حق جو

۲- علی اصغر همتیان

۳- جوان علی آذر (مجتهدی)

۴- حسینی مرام

۵- اکبر مرندی دولت آبادی

۶- نصرت الله عباسی

۷- مهدی جعفری سیریزی

هیئت اندیشه ورز فرهنگی تبلیغی

۱- ابوالقاسم محسن زاده

۲- عبدالله صفایی

۳- جواد آبدار

۴- علی عادلی

۵- مجید بهادری

۶- غلام رضا نصرپور

۷- بهروز حسین پور

هیئت اندیشه ورز سیاسی،اجتماعی

۱-محمد فاضلی نژاد

۲-عبدالجواد ابراهیمی فرد

۳-مصطفی اسکندری

۴-حسن غفاری فر

۵-علی اصغر مجتهدی زاده

۶-آقای سلطانی

۷-خلیل عالمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    23 0
    در متن خبر فوق کمی ابهام دیده می شود در متن خبر فوق این طور درج شده است که ««««« حجت الاسلام علی امینی اطهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج ... اظهار کرد: ... هیئت های اندیشه ورز این قرارگاه انتخاب شدند... تصویب شش نفر از آنها، پیشنهاد کند تا پس از بررسی اعضاء توسط شورا انتخاب گردند. ... مذاکرات و مصوبات هیأت‌ها در دبیرخانه شورا ثبت و ضبط خواهد شد و انتشار آن با هماهنگی با رئیس هیأت و رئیس شورا خواهد بود.»»»»» چند سوال: چرا این خبر از یاسوج مخابره شده است؟ این هیأت های اندیشه ورز برای قم هستند پس چرا خبر از یاسوج مخابره شده است؟ سوال دوم گفته شده است که شورای سیاست گذاری باید شش نفر را از بین ده نفر انتخاب کند خوب تمامی گروههای اسامی درج شده که هفت نفری هستند پس چرا گفته شده شش نفر انتخاب شدند اینها که گروه هفت نفری هستند؟ سوال سوم: برخی اسامی مثل عبدالجواد ابراهیمی فرد در دو گروه آمده است هم در گروه سیاسی هم در گروه پژوهش یعنی چند صد عضو مجمع نمایندگان طلاب نتوانستند به گونه ای به توافق برسند که نیازی نباشد که یک نفر در دو گروه همزمان عضو شود؟ سوال چهارم: حدس می زنم برخی از این اسامی ذکر شده خودشان عضو مجمع نمایندگان طلاب نیستند آیا این حدس بنده درست است؟ یعنی برخی از افرادی که نام شان ذکر شده از بین چندصد عضو مجمع نمایندگان طلاب انتخاب نشده اند؟ سوال پنجم: برای انتشار اندیشه ورزی پژوهشی و آموزشی و ... چه خطری وجود دارد که جز با هماهنگی رئیس هیات و رئیس شورا انتشار محتوای آن ممنوع اعلام شده است؟ سوال ششم: نتایج سالهای گذشته این ساختار و سازمان چه بوده و چه بودجه ای مصرف شده است و چرا انتشار نیافته است؟