یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست معاون تهذیب حوزه با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

حوزه/ در نشست معاون تهذیب حوزه با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مقرر شد که "شورای تهذیب، تعلیم و تربیت" به‌صورت ماهانه در اهواز تشکیل و همچنین "دفتر مرکز امور خانواده" نیز در خوزستان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های تهذیب و برگزاری دروس اخلاق در سطح مدارس علمیه کشور خبر داده و بیان کرد: بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم در تمامی روزهای هفته درس اخلاق به‌صورت ثابت در مدارس علمیه کشور برگزار گردد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نیز به‌ضرورت پرداختن به نماز اول وقت و برگزاری دروس اخلاق در مدارس علمیه تأکید کرده و خواستار راه‌اندازی مرکز خانواده در اهواز شدند.

بر اساس این گزارش، پس از سخنان نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مقرر شد که شورای تهذیب و تعلیم و تربیت استان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد به‌صورت ماهانه تشکیل گردد و همچنین مکانی مستقل هم برای مرکز امور خانواده با همکاری دفتر نماینده ولی‌فقیه و حوزه علمیه خوزستان، تدارک دیده شود.

راه‌اندازی "شورای تهذیب، تعلیم و تربیت" و "دفتر مرکز امور خانواده" در خوزستان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha