جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سفر مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به کرمان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی و هیئت همراه، در سفر به کرمان از تمامی مدارس استان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی و هیئت همراه، در سفر به استان کرمان از تمامی مدارس استان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات طلاب و دانش آموختگان استان قرار گرفت.

حجت الاسلام منصور متقی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان درباره این سفر به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: مدیر امور فرهنگی و ایثارگران، مدیر تسهیلات و امور مشمولین، مدیر امداد و سلامت و مسئول برنامه ریزی و نظارت مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی را همراهی می‌کردند.

وی ادامه داد: در دیدار مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان بر طرح ساماندهی طلاب و استفاده از ظرفیت های استانی برای تمرکز زدایی از قم تاکید شد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمان افزود: در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اهمیت حوزه انقلابی و نقش جایگاه ایثار و شهادت دربین طلاب سخن به میان آمد و تجهیز کتابخانه ها مدارسبه منشورات و کتابهای دفاع مقدس و برگزاری شبی با شهدا در مدارس استان در طول سال تحصیلی مصوب شد.


وی اضافه کرد: در جلسه هم اندیشی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مقرر شد آموزش‌های امداد سلامت، توسط هلال احمر برای طلاب و مبلغان برگزار شود و مفاد تفاهم نامه تشکیل کانون های هلال و خانه هلال پیگیری گردد .

جلسه با معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، مدیر کل کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) از دیگر برنامه های سفر مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به کرمان بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha