جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشاغل خانگی

حوزه/ عضو انجمن طراحان مد و لباس قم بر لزوم حمایت مدیران و مسئولان کشور در راستای رونق مشاغل خانگی تأکید کرد.

طیبه بکجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که در شرایط کنونی باید زمینه تقویت مشاغل خانگی را فراهم کرد، ابراز داشت: یکی از شاخصه های مهم در راستای ارزیابی توفیق مسئولان در عرصه اقتصاد مقاومتی ناظر به تلاش آن ها در جهت ایجاد و توسعه مشاغل خانگی است که اهمیت این مسأله به خصوص بعد از شیوع کرونا بیش از پیش شده است.

وی افزود: یکی از مشاغل مهم و کارآفرین در این زمینه، فعالیت در عرصه طراحی و دوخت لباس است که عمدتاً بانوان و دختران در این باره مشغول هستند و اگر از آن ها به درستی حمایت شود، به اقتصاد خانواده ها نیز کمک شایان توجهی شده است.

این بانوی طراح و دوزنده لباس همچنین گفت: گاهی اوقات می بینیم که برخی از بچه های نسل خودمان، به دنبال رسیدن به ثبات شغلی خوب و درآمد بالا آن هم به سرعت و در بازه ی زمانی کوتاه مدت هستند و حال آن که در کار ما همچون هر کار دیگری باید تلاش کرد و با صبوری، تجربه اندوخت و بعد پله های موفقیت را یکی یکی طی کرد.

وی بیان داشت: داشتن پشتکار و خسته نشدن از مشکلات و سختی ها از جمله مهم ترین شاخصه های موفقیت در این عرصه است و لذا من مخالف هستم با نگاه کسانی که با کوچکترین مشکلات، نااُمیدی را ترویج می دهند.

وی در خاتمه گفت: البته از آن سو نیز مسئولان و مدیران باید زمینه و بستر مناسب برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی را در کشور فراهم کنند و حداقل کار هم این که تسهیلات با سود اندک و بازپرداخت طولانی به فعالان این عرصه اعطا نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha