جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ همه اساتید با همه سطح و گرایش باید هم دل باشند و اتحاد همواره در حوزه مورد تاکید قرار بگیرد و از طلاب عزیز تقاضا دارم وحدت را مورد توجه قرار بدهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار جمعی از اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشتند: هرچه داریم از اهل بیت(علیهم السلام) است و باید در زندگی خود همواره اهل عمل و حرکت در مسیر رضای الهی باشیم.

معظم له با تاکید بر اینکه دیدار علما و روحانیت منشا اثر و برکات است، افزودند: روایت داریم خدا رحمت کند کسانی که امر ما را احیا می‌کنند و در جهت تقویت معارف اهل بیت علیهم السلام حرکت می کنند.

ایشان بیان کردند: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند که محبت ما کارساز نیست مگر اینکه همراه با اطاعت باشد. از برکات وجود شما اساتید و بزرگان و علمای جامعه مدرسین و روحانیت آن است که علم و معارف الهی به سراسر دنیا نشر پیدا می کند.

معظم‌له با تأکید بر حل مشکلات جامعه عنوان کردند: از جمله موضوعاتی که باید مورد تاکید باشد آن است که در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام شود چون در این مشکلات و گرانی زجر و رنج زیادی را متحمل می شوند و از نظر معیشت در مضیقه هستند.

ایشان تصریح کردند: همه اساتید با همه سطح و گرایش باید هم دل باشند و اتحاد همواره در حوزه مورد تاکید قرار بگیرد و از طلاب عزیز تقاضا دارم وحدت را مورد توجه قرار بدهند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی، خاطرنشان کردند: رنج بردن اقشار مختلف جامعه و طلاب برایم بسیار سخت است اینکه برخی از مردم فاقد مسکن هستند و با مشکلات اجاره دست به گریبان هستند موضوع بسیار ناراحت کننده ای است و امید است به مرور مشکلات کاسته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha