جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ وداع مردم و روحانیت لرستان با مرحوم آیت الله صادقی

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:آیت الله شیخ عباسعلی صادقی بیش از ۷۰ سال با اخلاص تمام به مردم خدمت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله صادقی در مسجد مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، با اشاره به اینکه آیت الله صادقی بیش از ۷۰ سال با اخلاص و فروتنی در خدمت مردم استان لرستان بود، اظهارکرد: آن عالم گرانقدر زحمات بسیاری را در راستای ارتقا فرهنگ دینی در جامعه متحمل شد و در تربیت طلاب و مبلغان دینی همتی والا داشت و در زمان مبارزه با حکومت طاغوت روستا به روستا برای حل مسائل شرعی و اهداف انقلاب برای مردم تبلیغ کردند.

وی با بیان اینکه مردم استان لرستان نیز به پاس خدمات بیش از ۷۰ ساله آن عالم بزرگوار در مراسم وداع با پیکر ایشان حضوری باشکوه داشتند، بیان داشت: آیت الله صادقی برای مردم همانند پدری مهربان و دلسوز بود که بیش از ۷۰ سال برای اشاعه فرهنگ دینی مردم لرستان زحمت کشید.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رحلت آیت الله صادقی، مصیبت و خلا عظیمی برای مردم استان لرستان است، خاطرنشان کرد: همه فرهیختگان استان برای مشورت در مسائل گوناگون به آن عالم بزرگوار پناه می بردند.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی، با بیان اینکه براساس روایات دینی و قرآنی وقتی عالمی از دنیا می رود کره زمین احساس کم وزنی خواهد کرد گفت: فقدان آن عالم بزرگوار ضایعه ای عظیم برای حوزه های علمیه و مردم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم داری، سعه صدر و مهربانی از ویژگی های اخلاقی آن عالم بزرگوار بود گفت: برای ادامه راه بزرگان دین و حوزه باید از خواب غفلت بیدار شویم و با بصیرت و روشنگری دینی در راه اعتلای بیش از پیش اهداف اسلامی و انقلابی در جامعه قدم برداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha