دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب خراسان شمالی می تواند جزء ۱۰ استان برتر کشور باشد که تحقق این مهم نیازمند همدلی مدیران استانی و حمایت های ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی، با قدردانی از زحمات و خدمات محمدعلی شجاعی استاندار سابق استان، وی را مدیری اجرایی و در میدان کار توصیف کرد.

وی در ادامه با اشاره به محرومیت خراسان شمالی، اظهار کرد: استان محرومیت‌های زیادی دارد که باید برای جبران آن تلاش های فراوانی کرد؛ بنابراین امکان کار و فعالیت برای استاندار جدید بسیار زیاد است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: استاندار جدید خراسان شمالی نیز فردی بومی، آشنا به ظرفیت‌های استان و مدیری اجرایی است و امیدواریم در زمان مسئولیت ایشان بخش عمده‌ای از نواقص استان برطرف شود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری با تدبیر و مدیریت و با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها، خراسان شمالی می‌تواند جزء ده استان برتر کشور شود که تحقق این هدف مستلزم وحدت و همدلی تمامی اجزای استان و حمایت‌های ملی برای پیشبرد کارها است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، کار، سازندگی، میدانی و عدالت گرا است؛ از این رو انتظار داریم اهتمام ویژه ای به عدالت گستری و رفع محرومیت از چهره خراسان شمالی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت ها و کاستی های متعددی که در خراسان شمالی وجود دارد، روشن است مشکلات استان با کار روتین اداری قابل‌حل نیست؛ از این رو باید مجموعه مدیریت استان تمامی توان و انرژی خود را برای حل مشکلات صرف کنند.

لازم به ذکر است، امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد به‌عنوان یازدهمین استاندار این استان و نماینده عالی دولت معرفی و از زحمات سه‌ساله محمدعلی شجاعی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha