جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، شهرستان دیلم را دارالمؤمنین استان عنوان کرد و گفت: لازم است مسئولین این شهرستان در رابطه با وضع معیشت مردم، تجارت دریایی، وضعیت آب، اشتغال جوانان، ورزش، وضعیت فرهنگی، حوزه های زیرساختی و توسعه کشاورزی اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات موجود در این زمینه ها انجام دهند تا شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر، امروز در نشست با حجت الاسلام اسدی امام جمعه و کشاورز فرماندار جدید شهرستان دیلم، توسعه استان در تمام مناطق را نامتوازن دانست و اظهار کرد: کوشش کنید با برنامه آمایشی، جذب منابع ملی و سرمایه بخش خصوصی، دیلم را به جایگاه درخور برسانید.

امام جمعه بوشهر، شهرستان دیلم را دارالمؤمنین استان عنوان کرد و افزود: لازم است مسئولین این شهرستان در رابطه با وضع معیشت مردم، تجارت دریایی، وضعیت آب، اشتغال جوانان، ورزش، وضعیت فرهنگی، حوزه های زیرساختی و توسعه کشاورزی اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات موجود در این زمینه ها انجام دهند تا شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به وحدت مسئولین در پیشبرد کارها، بیان کرد: اتحاد مسئولین در پیشرفت هر منطقه نقش حیاتی دارد و مایه تحول خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه، کوشش کنید دیلم به عنوان یک شهر الگو معرفی شود، تصریح کرد: در حوزه های مختلف گره گشای کار مردم باشید و با نگاه مقام معظم رهبری به مردم خدمت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در پایان با اشاره به گردشگری دریایی در دیلم، افزود: گردشگری دریایی با حفظ اصالت بومی در شهرستان دیلم، ایجاد و توسعه یابد و این خیلی می تواند در اقتصاد این شهرستان تأثیرگذار باشد به همین خاطر ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha