دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشنواره

حوزه/ شرایط شرکت و ارسال اثر در اولین جشنواره پاسخ برتر از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمی، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شرایط شرکت و ارسال اثر در اولین جشنواره پاسخ برتر از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمی،  اعلام شد.

برپایه این گزارش: این شرایط عبارت است از: دبیرخانه جشنواره پاسخ برتر نسبت در بهره برداری و استفاده از آثار در اقلام تبلیغاتی،‌ نمایشگاه و کتاب مجموعه آثار( به نام نگارنده آن) مجاز است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه وجود ندارد، حداکثر ۵ سال از زمان تولید اثر گذشته باشد.
ارسال آثار و شرکت در جشنواره پاسخ برتر به منزلۀ اعلام مالکیت مادی و معنوی اثر توسط شرکت کننده است؛ در صورت اثبات خلاف این امر عواقب آن بر عهدۀ شرکت کننده خواهد بود.
قواعد و قوانین جمهوری اسلامی ایران در تولید و انتشار اثر رعایت شده باشد.
آثار ارسالی در بخش های قالب های اعلان شده به صورت ذیل باشد؛
- مکتوب: کتاب، مقاله، پایان‌نامه به صورت فایل PDF
- هنرهای تجسّمی: با فرمت «PDF» یا «JPGE» ارسال گردد.
- ادبی (شعر و داستان): به صورت PDF ارسال گردد.
- هنرهای نمایشی: با فرمت «MP۴ (H۲۶۴)» ارسال گردد. حجم فایل‏ های ارسالی حداکثر ۱۰۰ مگابایت می باشد و فایل های بالاتر از این حجم به صورت حضوری یا ارسال پستی تحویل دبیرخانه شود و مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز سی ام دی ماه سال ۱۴۰۰ می باشد.
همچنین: هرگونه تغییر احتمالی در زمان یا فرایند جشنواره در سایت www.pasokh.org اعلان می شود و لینک ارسال اثر http://reg.ismc.ir/rules/۲۰۶ می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha