سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: وضع موجود که برخی محتکران و دلالان با سود جویی جامعه را دچار شوک معیشتی کرده، نتیجه عدم برنامه ریزی دلسوزانه و مدیریت جهادی در دولت قبل است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س)، دولت سیزدهم دارای روحیه جهادی دانست، گفت: عملکرد صد روزه دولت سیزدهم، نشان از تلاش شبانه روزی است و سرکشی های روزهای جمعه به مناطق محروم، مرهمی بر زخم دردمندان و زمینه رفع مشکلات است.

وی در ادامه گفت: گِره زدن رفع موانع کار و تولید و متأسفانه حتی آب مردم، به تصمیمات آمریکا و طرف های غربی، اوج بی تدبیری و از بین بردن روح اُمید در مردم بود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه بیان کرد: راه اندازی یک مجموعه تولیدی که فقط نیاز به یک پیگیری انقلابی و دلسوزانه داشت، موجب شده بود چندین هزار کارگر در یک منطقه از کشور تعطیل یا با کمترین افراد، ادامه حیات دهد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: اگر به‌دنبال امنیت پایدار و مقابله با آسیب های اجتماعی هستیم، نیاز به حمایت از کار و کار آفرینی داریم، تا چشم طمع دشمنان این آب و خاک را به نسل جوان کور کنیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطر نشان کرد: جنب و جوش امیدوار کننده دولت سیزدهم، برغم آغاز کار در پروژه آوار برداری از خرابی های و ضعف مدیریت دولت قبل، در صد روز اول ستودنی است.

وی در پایان گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی وعده صد روزه نداد، اما در این صد روز بیشتر از کل ۸ سال دولت قبل کار کرده، از واکسیناسیون عمومی گرفته که اگر نبود کل کشور تعطیل می شد، تا ایجاد امید و آرامش روانی و پیگیری های صادقانه که شاهد آن هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha