پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
image.png

حوزه/ هدف از راه اندازی این مرکز کمک به آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت است و لازم بود طلاب و حوزویان متخصص و متعهد در امور تربیتی و تبلیغی در مدارس مختلف آموزش و پرورش وارد شوند و نفس تازه ای به این مجموعه وزین بدهند.

حجت الاسلام سید صمد موسوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، در تشریح برنامه های مرکز، گفت: هدف از راه اندازی این مرکز کمک به آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیتی است و لازم بود طلاب و حوزویان متخصص و متعهد در امور تربیتی و تبلیغی در مدارس مختلف آموزش و پرورش وارد شوند و نفس تازه ای به این مجموعه وزین بدهند.

مسئول مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه، با اشاره به مهمترین دلیل راه اندازی این مرکز بیان داشت: با وجود گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی و تاکیدات اسناد بالادستی دو نهاد و همچنین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، متاسفانه شاهد حضور کم رنگ حوزه در عرصه آموزش و پرورش هستیم ، لذا در سال های اخیر با بستر سازی مناسب سعی شده است دانش آموختگان حوزه های علمیه، همانند دانش آموختگان سایر مراکز آموزش عالی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مستند ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده و با طی مراحل جذب، و گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی وارد این مرکز مهم تعلیم و تربیت شوند.

حجت الاسلام موسوی در توضیح ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: بر اساس این ماده واحده به دانشگاه فرهنگیان اجازه داده شده که از طریق مراکز آموزش عالی و حوزوی، متقاضیان عرصه تعلیم و تربیت بر اساس قوانین سازمان استخدامی جذب آموزش و پرورش شوند و حوزه نیز براساس وظیفه ذاتی خود در این مرحله به اندازه سهم کوچکی قدم برداشت و طلاب و روحانیون برادر و خواهر جذب آموزش و پرورش شدند.

وی، ضمن تاکید بر پرباری و غنای دوره های مهارتی بیان داشتند: در گذشته طلاب تنها در ۳ رشته طلاب می توانستند در آزمون شرکت کنند، اما امروز شاهد آنیم که به ۸ رشته افزایش یافته است و از ظرفیت اساسی حوزه های علمیه در این زمینه استفاده می شود ، چرا که موسسات و مراکز حوزوی علاوه بر رشته های اصیل اسلامی در رشته های علوم انسانی از دیرباز صاحب نظر بودند و قدمت حوزه و رشته های علوم انسانی به خوبی نشان دهنده غنای علمی حوزه علمیه و استخراج علوم انسانی از متون اصیل حوزوی است.

مسئول مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه، افزود: برنامه اصلی ما ایجاد مرکزی با هویت حوزوی است که باید با خط فرمان حوزه به صورت رسمی، قانونمند و مورد تأیید وزارت علوم و آموزش و پرورش در جذب، آموزش و ورود طلاب توانمند به عرصه تعلیم و تربیت تلاش نماید.

وی در بیان برنامه های این مرکز افزود: از مهمترین برنامه های دیگر ما، تعامل گسترده با نهادهای حوزوی، دانشگاهی و وزارت آموزش و پرورش است و تلاش خواهیم کرد راه ورود دانش آموختگان برادر و خواهران اعم از فارغ التحصیلان حوزه های علمیه قم، خراسان، اصفهان ، جامعة الزهرا(س) و حوزه های علمیه خواهران را فراهم آوریم، لذا همه مراکز حوزوی در این مرکز خود راسهیم دانسته و فعالیت خواهند کرد تا کار در تراز ملی و از طرف حوزه باشد و همه حوزه به معنای تام در اینجا سهم داشته باشند و فعالیت کنند.

حجت الاسلام موسوی، ضمن بیان این مطلب که در معاونت های مختلف حوزه های علمیه از جمله تبلیغ و امور فرهنگی، آموزش، پژوهش، تهذیب و... برنامه های مناسبی برای امور تربیتی و تعلیمی وجود دارد بیان داشت: با کمک این معاونت ها، می خواهیم معلم مبلغ هایی تربیت و اعزام شوند که بتوانند دانش آموز در تراز انقلابی اسلامی تربیت کنند. آن وقت این ها کسانی خواهند بود که در وهله اول طلبه اند، مبلغ اند، می دانند که وظیفه اساسی شان تربیت است.

استمرار و ارتقای دوره های مهارتی
وی در ادامه بیان برنامه های مرکز افزود: استمرار و ارتقاء دوره های مهارتی یک ساله، برنامه ریزی و اجرای رشته تخصصی تربیت معلم مبلغ، استمرار و ارتباط با دانش آموختگان حوزوی، ایجاد فضای آموزشی مناسب با هویت طلبگی، تأکید بر اهمیت حفظ لباس روحانیت در مدارس آموزش و پرورش، ارتباط با دانش آموختگان حوزوی برای خدمت رسانی اعم از مادی، معنوی، آموزشی و پرورشی از دیگر برنامه های داری اولویت مرکز خواهد بود.

مسئول مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه در ادامه افزود: در ساحت آموزش و پرورش علاوه بر معلمین در مدارس، مدیران و سایر معاونین تاثیر به سزایی در نظام تربیتی کودکان و نوجوانان دارند و در این مسیر بیشترین سهم تربیتی متوجه معلمانی است که دغدغه دین داشته و وظیفه تبلیغ دین بر عهده ایشان است، بنابراین در حال تدوین طرحی هستیم که بتوانیم چنین خدماتی را ارائه و در مرحله عمل اقداماتی در شان این ساحت مقدس داشته باشیم و علاوه بر تربیت معلمان دلسوز، به تربیت مدیران و معاونین شایسته در طراز انقلاب از بین طلاب و روحانیون علاقه مند به این موضوع بپردازیم.

وی، عنوان کرد: بسیاری از معلم ها دغدغه دین دارند و برای دست یابی به مطالب عالیه دین و بیان آن به زبان مخاطب کوشش مجدانه ای می کنند و ما نیز با توجه به رسالت حوزوی به دنبال آنیم، مسائلی چون مهارت افزایی، بصیرت افزایی و تقویت امور دینی برای معلمان و مدیران را در سطح کشور به صورت تخصصی برگزار نمائیم تا حوزه بخشی از دین خود را به آموزش و پرورش کشور ادا نماید.

حجت الاسلام موسوی، در پایان از کلیه دغدغه مندان عرصه تعلیم و تربیت دعوت کرد تا با بیان پیشنهادات خود در رسیدن به اهداف عالیه این مرکز ما را یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • همراه IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    5 1
    سلام بزرگوار اخه شما که تازه منصوب شدی اول تشف ببرید اتاق تو رو تحویل بگیرید همکاراتون رو بشناسید اشنا بشید بعد بیایید مصاحبه کنید عزیز دل برادر
    • محمدمهدی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      2 0
      باسلام خدمت یکایک دوستان طلبه ودانشجو اول اینکه تصور کنید شرط پایان خدمت برای طلاب نباشه،خب اونوقت با حجم عظیمی از طلابی که میخوان وارد اموزش وپرورش بشن مواجه میشیم ثانیادانشجو های عزیزهم توجه داشته باشندچه طلبه چه غیر طلبه باید ازمون بدن وهرکسی که تو امتحان قبول شد شرایط ورود رو داره،پس ملاک برتری علمی،تو ازمون مشخص میشه
  • علیرضا رفیعی پور IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    5 4
    ضمن تشکر فراوان کار بسیار ارزشمندی است و راه نجات آموزش وپرورش از این بی دینی حضور گسترده طلاب جوان و انقلابی در این عرصه می باشد در خصوص بحث کارت پایان خدمت طلاب جهت حضور در آموزش وپرورش را هم حل نمایید همانطور که دانشجویان با حضور در دانشگاه فرهنگیان دیگر نیاز به سربازی رفتن ندارند‌ طلاب هم اینگونه باشند ممنون
    • یه طلبه IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      4 0
      بله واقعا. هم حضور طلبه ها در آموزش و پرورش مهم است و هم اینکه یک طلبه سی ساله که می خواهد وارد آموزش و پرورش بشه اگه سربازی بخواهد بره دو سال دیگه از عمرش می ره لذا قید آموزش و پرورش رو میزنه. لطفاً پیگیری کنید.
    • دانشجو IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 1
      اخه آقای محترم دانشجو ۸ ترم بیش تر از ۲۰۰ واحد تخصصی و ۳۰ واحد صلاحیت میگذرونه بعدش هم بعد از ۸ سال کارت پایان خدمت بهش میدن لطفا تخصص رادر نظر بگیرید همه مشکلات ما از بی تخصصی نیروهای ماست نه بی ایمانی آنها هر چند که صد در صد وجود ایمان کافی واجب است ولی اگر تخصصی نباشد فایده ای ندار
    • ماهان IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 1
      خیلی عالی. واقعا نیاز دارن مدارس
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    باسلام شرط سنی دارد؟حداکثر آن را بیان نمایید
  • صدیقه زارعی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 1
    باسلام واحترام مدرک سطح۲حوزه دارم وازشماخواهشمندم بستری فراهم شودتاماهم درعرصه دین وتبلیغ کاری انجام دهیم وشرائط سنی لحاظ نشود
  • زینب ارمغانی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 2
    با سلام لطفا برای استخدام فارغ التحصیلان حوزه علمیه بیشتر تلاش کنید من هر جا رفتم به خاطر حجاب استخدام نشدم اگر ما حوزوی ها حمایت شویم اهرم قوی نظام مقدس در نهادینه کردن اهداف رهبر محبوبمان خواهیم بود لذا حمایت از حوزوی ها حمایت از آرمان های نظام است.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    با سلام لطفا شرایط سنی کنار بره و بحث شغل داشتن برای سرپرست های خانوار مطرح بشه ما که خاک حوزه خوردیم و پیرو این نظام با تمام سختی ها رو تحمل کردیم باید بیشتر مورد عنایت قرار بگیریم هم دارای تحصیلات هستیم و پتاسیل قوی در جهت خدمت و تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم باشد که در سایه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش حضر ت آقا خامنه ای خدمتگزاری شایسته باشیم. ومن الله التوفیق
  • ناشناس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 0
    باسلام ماکارنامه سبزها ی آموزش وپرورش شبانه روزطی سالیان سال تلاش کردیم زحمت کشیدیم حقآ این زحمات بی وقفه رازیرپانگذارید
    • احمد IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      صد البته که حق و حقوق شما نباید ضایع بشه، همه ی کسانی که حق دارند باید به حق و حقوق شون برسند
  • A IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    12 13
    دوست عزیز این همه دکتری بیکار در مملکت وجود دارد ک از نظر علمی ۱۰۰ برابر یک طلبه علم دارند و دارن در اسنپ ها امورات خود را می‌گذرانند آن وقت این طلاب بدون آزمون وارد مدارس شوند جوانی ک ۳۷ سال از عمرش رو صرف درس کرده د وکتری گرفته بیکار باشد و طلاب برن وارد مدارس بشن اخه امروز طلاب گرانقدر چی میخوان به بچه های ما آموزش بدن ریاضیات نجوم ادبیات هنر مهارت فنی میان میگن بچه ها با پای راست وارد دستشویی بشید واقع متاسفم
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      12 3
      اگر کمی از وضعیت بغرنج پرورشی در آ پ اطلاع داشتی متوجه نیاز مبرم و ضروری مدارس به وجود یک روحانی و مبلغ دینی در آموزشگاهها می‌شدی . متاسفانه نگاه غلط و صرفا آموزشی ( که آن هم وضعیت خوبی ندارد) باعث مغفول ماندن پرورش شده و در شرایط خطیر کنونی و عصر حاکم اطلاعات تربیت فرزندان این مملکت باید اولویت خاص خودش را پیدا کند. بنظر من بعنوان یک معلم ا پ شدیداً به حضور و فعالیت یک روحانی برای هر مدرسه نیازمند است.
    • صفری یاسوج IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      4 0
      ضمن عرض سلام احتراما اگر اهل منطق باشیم نکاتی هست که به آن توجه شود بد نیست اولا کسی که دکترا داشته باشد قطعا اگر تمایل داشته باشد برای او لااقل تدریس در دانشگاه وجود دارد ثانیااز نطربعد علمی درحوزه به عرضتانبرسانم ،سطح۲ درحوزه علمیه که لیسانس محسوب می شود از نظر محتوایی با دکترای دانشگاهی یکی است در علوم انسانی،ثالثا طلبه ها که قصد ندارنددراموزش وپروش فیزیک هسته ای یاشیمی تدریس کنند بلکه دربعد تربیتی وپروشی فعالیت می کند مگراینکه یک طلبه بادرس فیزیک یا شیمی اشنایی داشته باش آنهم شایددراین زمینه تدریس کند.،دراخر اینکه در اموزش وپروش ۹۹درصدشون همشون دانشجو بودن و دکترا هم نداشتندکه معلم هستند.
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      0 0
      ابتدا و انتهای پیام شما نشان از لجاجت و تعصب شما دارد و لذا گفتگو بی فایده هست . فقط یک نکته آن هم اینکه کلی از طلاب یا ارشد یا دکتری دارند و بیکارند. موفق باشید
    • قاسمی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 0
      متاسفم برای این نظریه مگر معیار سنجش علم کیلو است که چنین اظهار نظر می کنید علم ارزش ذاتی دارد و دکتر و طلبه هم نمی شناسند یک طلبه در حوزه علمیه اگر با مدرک دیپلم وارد شود باید قریب هجده سال درس بخواند تا معادل دکترا فارغ التحصیل شود آنوقت ضمن احترام به دکترای عزیز به اندازه یک دکتر سواد ندارد ؟! در علوم اسلامی حوزه ی علمیه سرچشمه است و در هیچ دانشگاهی مثل حوزه در این خصوص تعلیم و تربیت انجام نمی شود .آنوقت یک بی سواد فکر می کند طلاب فقط احکام شرعی می خوانند اگر چه احکام هم ارزش ذاتی خودش را دارد .
    • یه شهروند IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      1 0
      سواد طلبه ها اگر بیشتر از فارغ التحصلان دانشگاه نباشه. کمتر نیست. طلبه رشته خودش رو درس میده نه ریاضی و علوم خخخ
    • حمید IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      1 0
      یعنی میخواید بگید که طلبه ها دروس قرآن، عربی، دینی و... را هم بلد نیستن، داداش این حرفو نزن دیگه همه میدونن مهد قرآن و عربی و دینی و امثلهم حوزه است. به قول معروف که اینو دیگه همه میدونن، همه.
    • اسماعیل زاده IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 1
      شما میدونین ماده۲۸چیه؟ همون آزمونی که دانشگاهیان برای ورود به آ و پ میدن رو طلاب هم شرکت میکنن، از کجا سوختین که اینجوری گر گرفتین و نمیتونین غیر از منفعت خودتونو ببینین؟
    • سید IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      0 0
      شما اول جمع و تفریق یاد بگیرجوونی که ۳۷ سال درس خونده یعنی از بدو تولد؟؟احسنت به پشتکارش آموزش و پرورش حلالش‌واقعا!!
  • علی حبیبی احمد آبادی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    سلام وقت بخیر این جانب دوکتاب راهنمای تدریس روخوانی وتجوید ویژه معلمین قرآن تهیه و تا به حال ده ها بار چاپ شده است آنها را مجانا دراختیار علاقمندان قرآنی قرار دهید ٣
  • احمدی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    با سلام. اگر چه خیلی دیر به فکر بکار گیری طلاب در مدارس شده اند ولی بسیار پسندیده است. یک طلبه با سواد، خیلی راحت و بهتر میتواند درس دینی و معارف و پرورشی و فلسفه و ... را تدریس کند.
  • سید IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام کسی شرایط استخدام طلاب رو دقیق میدونه؟؟ باید کجا پیگیری کنیم؟
  • ناشناس IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    تو را خدا یه فکری هم به حال معلمین مدارس غیر انتفاعی کتید
    • م ط IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      1 1
      سلام چون شما از دروس حوزوی مطلع نیستید اینطور قضاوت میکنید یک سال دروس حوزوی برابر با۴سال دانشگاه یا تربیت معلم است کاش در دانشگاه یا دانشگاه فرهنگیان چند حوزوی می فرستادند تاتنهام تعلیم میدیدند
  • شهرزاد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 2
    به شرط اینکه آقایان و خانمای طلبه مثل بقیه آزمون بدهند معلمانی هستند که فارغ التحصیل حوزه هستند و هیچی ام نمی تونن به بچه های بدبخت ما یاد بدهند
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      0 0
      ای کاش این روحانیها را اول بفرستین تربیت معلم دوسال دوره ببینند بعد وارد مدارس کنید یک معلم وقتی وارد کلاس میشه بایدخیلی فنون بلد باشه باید زیر نظر استاتیت دوره ببینی و مهارت تدریس یادبگیری وعلم کافی داشته باشی
    • الهام IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      3 0
      لااقل اینها به فرزندان شما رقص و قر تو کمر و آهنگ یاد نخواهند داد فرزندم
    • محمد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      این چه استدلالیه، معلمایی هم هستن فارغ التحصیل دانشگاه هستن و هیچ چیزی بلد نیست پس باید بگن دانشجو ها بیسوادن، با یه بی نماز که در مسجدو نمیبندن، لطفا تعمیم ندین، البته که طلبه ها هم باید دوره ببینن
  • یاحیدر IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    باسلام و خداقوت ورودی مرکز چجوریه ثبت نامش چه موقع هست میشه لطفا جواب بدید
  • سید محمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 22
    واقعا متاسفم. من خودم یه بچه مذهبی و دیندارم ولی اینکه با وجود این همه جوان تحصیلکرده و نخبه میخواین طلبه ها رو وارد آپ کنن جای تاسف داره و فقط باعث پسرفت میشه. این همه جوون نخبه بیکار رو نمیبینین. لطفا اینقدر افراط نکنین تا بیشتر از این عقب مونده نباشیم.
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      1 0
      سلام نظرتان عالی احسن احسن
    • سید IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      5 0
      بعضی ها شعور ندارن انگار طلبه ها جوان نیستند انگار طلبه ها تحصیل کرده نیستن انگار طلبه ها انسان نیستن مرگ بر خودخواهی
    • حسن IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      3 1
      مرد حسابی مگه طلبه ها جوان نیستن مگه زحمت نکشیدن درس نخوندن چرا فکر میکنی فقط دانشجوها باسوادن انصاف هم خوب چیزیه
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام اگر همه ی متقاضیان در شرایط مساوی وبا یک آزمون وبا شرایط انتخاب مساوی بهترین ها انتخاب شوند که عالی اما اگر باتبعیض أشکار امتحان جدا گانه گرفته شود یا اینکه کسانی هفتاد درصد انتخاب ها را بتوانند انتخاب کنند ولی دانشگاهیان نتوانندبیش از یک رشته را انتخاب کنند این ظلم است مگر نمی شود به دانشگاهیان هم یاد داد که چنین تواناییوقدرتی پیدا کنند این کار خلاف فرموده ی رهبر عزیزم است که هر ساله تاکید دارد بهترین ها برای آموزش انتخاب شوند
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    عزیزی که نوشتی طلبه ها مهارتی ندارند ونهایتا به بچه ها میگن که با پای راست وارد دستشویی شید این حرف شما نشان از عدم آگاهی شما هم نسبت به علمیت حوزه هست وهم اینکه بلد نیستی که چه کتاب هایی در مدارس تدریس میشه، چون آگه آگاهی داشتی میفهمیدی که وقعا باید طلاب، مدرس بعضی از کتاب های مدارس باشند
  • نوری IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    با سلام وخسته نباشید من تازه وارد حوزه علمیه شدم اگ سال ۱۴۰۴ تموم کنم و مدرک سطح ۲ رو بگیرم آزمون استخدامی خواهد داشت آموزش و پرورش؟
  • ناشناس IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 1
    باسلام؛حوزوی های ماهم طبق ماده ۲۸ دراز مون استخدامی شرکت میکنند و براساس تلاششان و نتیجه شان وارد آموزش وپرورش میشوند؛آن کسی که داری حرص میخوری وبه فکر آموزش فرزندانت هستی شما حق دارید نظرتان را ارائه دهید و نگران آینده فرزندتان باشید؛ولی این اموزش دهنده های نهضت سواد اموزی که چندین سال است بدون آزمون وسنجش وارد این نظام میشوند درحالی که همه فک میکنند سابقه تدریس دارند درحالی که خیلی ها ازآنها در همین نهضت سواد آموزی طی همین شش کلاس نهضت تجربه ومهارت ندارند‌ با نظرسنجی هایی که شده افراد سواد آموز نهضتی اکثرا بیسوادند درحالی که شاید تا کلاس پنجم وششم نهضت هم رفته اندو تدریس بزرگسالان با بچه ها خیلی با هم تفاوت دارد وقتش که این نهضتی هاهم طی آزمون استخدامی سازمان سنجش وارد آموزش وپرورش بشوند تا کمیت وکیفیت دراین نظام آموزشی هردو در تعادل باشند؛ممنون
  • معلم IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 7
    تپه ای بوده که شما .... بگذارید آموزش و پرورش با همین انبوه مشکلاتی که شما با اندک نفوذی هایتان برایش درست کرده اید، بسوزد و بسازد. نگشود مرا ز یاریت کار دست از دلم ای .... بردار
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      1 0
      وای به حال مملکتی که تو معلمش باشی
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      1 0
      امثال تورا زیاد دیدم از حقوق بشر و.... دردفتر مدرسه حرف می زنید اون موقع با تاخیر وارد کلاس میشید بازور باید بفرستندتان سرکلاس
  • ایرانی اصیل IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 3
    به نظر من این طرح را به رای مردم بذارید اگه ۵درصد موافق بودن اونوقت اجراش کنید
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      1 0
      اکثرهم لایومنون
  • بهبودی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    سلام و خدا قوت همه طلاب محترم ، همانند سایر دانشجویان عزیز، برای ورود به آموزش و پرورش آزمون می دهند، کسی بدون آزمون نیومده....
  • نسترن IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 10
    چرا این همه جوانان تحصیل کرده ورشته مرتبط بااموزش وپرورش بخصوم علوم تربیتی واموزش ابتدیی که فقط بخاطر مدارس اموزش داده اند جذب نمیکنید؛بعد طلاب جذب میکنید؛اگ طلاب برای اموزش وپرورش کارایی داشتند؛تا کنون ۳۰شبکه تلویزیونی؛ومسجدومنبر دراختیار داشتن چرا اموزش مفید نشده، مدارس نیاز به روانشناس وافراد کاردان دارد نه مبلغ
    • حمید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      1 1
      اگر دانشجویی که به قول شما بارشته مرتبط نتونه در آزمون استخدامی از یک طلبه غیر متخصص برتر بشه در کیفیت آن باید شک کرد.
    • ادب IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      0 0
      در جواب شما عرض کنم همین مقدار تقوا و تدین که در جامعه وجود داره به خاطر سعی و تلاش طلاب در سطح جامعه است حالا که جواب داده بهتر به مهم ترین رکن جامعه سازی یعنی آموزش و پرورش هم ورود کنند البته ورود طلاب به آموزش و پرورش جای کسی را تنگ نکرده مگر اینکه بعضی‌ها دوست داشته باشند آموزش و پرورش شون به سبک و سیاق آموزش و پرورش لیبرال‌ها باشه.
  • شیخ عباس جعفری IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 2
    بی زحمت طلاب 38ساله ها روهم در آزمون استخدامی بگیریدو شرایط سنی نزارید
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 3
    بزارید اعلام کنند هرکسی بر اساس لیاقت هاش وارد شه که البته بعید می دونم
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 5
    سلام مدارس به مشاوربیشترنیاز دارندتا طلاب وطلبه
  • نرجس IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام چرا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرایط سنی میزارید وتعدا فرزندها رو در نظر نمیگیرید فکر نمیکنید کسی که هم فرزند داره وهم تحصیلات معلم بهتری باشه برای دانش آموزان تا اینکه سن کم داشته باشه وهیچ تجربه ای از فرزند نداشته باشه لطفا در شرایط سنی تعداد فرزندان هم محاسبه بشه
    • زهرا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      1 0
      خوب
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 2
    اینها میخان آموزش و پرورش را هم مثل حوزه کنند اگر بیاین آموزش و پرورش را میگیرند
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 1
      خدارو شکر بگیرند
    • اکرم IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      1 0
      باسلام لطفا واقع بینانه به مسئله نگاه کنید الان شرایط ده سال پیش نیست بچها پر از سوال وشبه شدند ومعلمای عزیزمون یا قدرت پاسخگویی را ندارند یا اینکه فرصت نمیشه وبه درس بیشتر اهمیت میدن تا دین، این یه واقعیتی هست که من دارم میبینم درس قرآن وهدیه های آسمانی مجازی کردن بقیش حضوری خوب خودتون نگاه کنید دیگه من طلبه ام وبه عنوان مبلغ مدارس کارمیکنم، این بچها گناه دارن به خاطر منفعت خودتون سنگ اندازی نکنید لطفا،،، تصمیم درستی گرفتن حداقل باید معلم قرآن وهدیه از طلبه ها باشه وضع خیییییلیی خرابه
  • فاخته IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    آموزش و پرورش اگه توانایی دارد اول معلمان خود را از زیرخط فقر بیاره بالا بعد طلبه ها هم مثل ما بدبخت کنه . من به عنوان یک معلم که ۲۱ ساله درآموزش و پرورش خدمت می کنم به این طلبه های بزرگوار وصیت می کنم اشتباهی که ما کردیم شما نکنید .
    • ali IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      سلام برادر معلم از شما معلمان یاد گرفتیم که جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است اگر واقعا پشیمان هستید چرا استعفا نمی دهید و از شر این کار خلاص نمی شوید. متاسفانه ما ملت ایران عادت کردیم تا داخل نعمت هستیم قدرش را نمی دانیم و دایم از کارمان گله و شکایت داریم. البته معنای حرف من این نیست که در آموزش و پرورش همه چی گل و بلبل هست باید به وضع معلمان رسیدگی بشود ولی ما معلمان نیز نباید ناشکری کنیم.
    • محمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      حقوق معلم ها کم کمش 4 میلیون، شهریه طلبه سقفش 1 م و نیم. یعنی طلبه هایی که معلم شدن وسط طلبه های شهریه بگیر پادشاهی میکنن چدن حقوقشان سه برابر میشه، کار تبلیغ دائمی و اثرگذار هم دارند...
  • دردمند IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 3
    لطفا در کنار اینهمه تلاش برای ورود طلاب به بدنه آ پ کارنامه سبزهایی که با تلاش شبانه روزی بهترین نمرات رو کسب کرد دریابید البته اگر وقت داشتین تاسف
  • شیخ قاسمی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    نظرمن بادوست عزیزهمین هست ماکه پایه ده حوزه تمام کردیم ومدرک سطح دوداریم ولی سنمون ۳۸که بخاطرشرایط سنی قبول نمی کنیددریابید
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 2
    با عرض سلام اگر طلاب می خواهند وارد آموزش پرورش شوند حتما ۲ سال در تربیت معلم بگذرونند چرا که چند سال پیش شخص از حوضه وارد مدرسه ماشد و قرآن که تخصص خودشان هست را قرار بود تدریس کنند که یک ماه نشده اعتراض ها از خانواده ها بلند شد که بچه هایمان از قرآن بدشان می آید و زده شده اند و موقع زنگ قرآن وحشت دارند و وقتی در مورد نحوه تدریشان پرسیدم گفتند با چهرهای عبوس و و سخت گیرانه خودش قرآن را از حفظ می خواند و توقع دارد که ما هم حفظ کنیم و شیرینی و لذت درس قرآن را از ما گرفته یعنی این طلابیون برای مدارس حتی در درش تخصصی خودشان برای آموزش خوب نیستند
    • مهدوی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      3 0
      چرا شما الکی شایعه پراکنی می کنید. طلبه ها در جامعه خوش اخلاق ترین افراد هستند. بنده حرف شمارا قبول ندارم.
  • مصطفی بهشتیان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام به همه خدمت گزاران امام‌زمان طرز فکرتون عالی ولی یه خورده مدیریت میخاد بنده هم دیپلم تجربی دارم هم دارای مدرک حوزه دو والان پایه در حوزه ولی بخاطر سربازی نمیتونم درخدمت برادران دینی ازراه آموزش وپرورش باشم خیلی علاقه دارم چون به نظر بنده ازاین راه بهتر تواین زمونه۱
  • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    کاش این کار چهل سال قبل انجام می‌شد تا حالا چند مدیر درست تحویل جامعه میداد
  • عبدالله IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    8 0
    آموزش و پرورش فرزندان جامعه وظیفه اصلی طلاب و روحانیون است. باید زمینه ای فراهم شود تا طلاب کاردان و توانا به راحتی در دروسی که تخصص دارند وارد شوند و دانش آموزان را تعلیم دهند
  • موسی الرضا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام‌..خیلی عجیبه...دراین چند سال که طلبه ها چه از طریق سربازی وچه از طریق استخدامی وارد آموزش وپرورش شدن بسیار موثر واقع شده اند واکثر ادارات از طلاب راضی هستن...بنده خودم الان تقریبا ۲۰ماه هستش که درآموزش وپرورش سرباز هستم وطی این چند سال خداروشکر طوری کار کردم که الان در بهترین مدارس شهر خودم هم دربحث پرورشی وهم آموزشی مشغول خدمت هستم ..... واقعا متاسفم برای دوستانی که اینقد کم لطف هستن وفقط به فکر خودشون هستن وباعث میشن باصحبتشون کسانی که واقعا توانایی وانگیزه لازم رو دارن پشت درب های بسته آموزش وپرورش بمونن
  • سلدا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    4 11
    مهمترین مشکل دانش آموزان دبیرستان، سهمیه های کنکور و بیکاری بعد از تحصیلات است، اگه این مشکلات حل بشه، اونا خدا پرست می شن و احتیاجی هم به طلاب ندارن
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      3 0
      حالا این چندین سال که طلبه ها نبودن چی شدید؟؟؟ بهانه تراشی برای فرار از دین؟؟خنده داره،معلوم نیست این آموزش لیبرالی را کی داخل ذهن مردم کرده
    • مترجم IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 0
      سلام علیکم،من که ارشد دانشگاه دارم،باحوزوی ها آشنا شدم،بنظر بنده خداوکیلی آموزش پرورش حق حوزوی هاهست چون بنوعی آنها سالها برای معلمی تربیت میشوند چه برای منبر چه سخنرانیهای دیگر،انصاف درشایسته سالاری است،هرکه علم وادبش بیش،پذیرشش بیشتر،من حاضرم یک طلبه،معلم دختروپسرم باشد تا یک فردی که فقط در رشته خودش درس خونده امادلسوزی ندارد معلمی هم درذاتش نیست فقط کتاب حفظ کرده،امیدوارم تعصب وجبهه گیری کاذب راکنار بگذاریم
  • هادی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    3 0
    با سلام کاش شرط داشتن پایان خدمت برای طلاب نبود چون بیشتر طلاب معافیت تحصیلی دارند و خدمت نرفتن
  • محمد IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    2 1
    با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونیم چرا لرای آموزش و پرورش بین دانشجو و طلبه فرق میزارید، چطور یه دانشجو میتونه بره دانشگاه فرهنگیان و همون سربازیش حساب میشه ولی یه طلبه که میخواد جذب آموزش و پرورش بشه باید دوسال خدمت کرده باشه؟ فرق ما طلبه ها با دانشجو ها چیه؟ آزمون برگزار میشه هر کی تونست و قبول شد جذب میشه ولی یه طلبه باید دو سال خدمت بگذرونه، واقعا این انصافه؟ این نا برابری نیست؟
  • سیده زهرا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    1 1
    سلام علیکم در حال حاضر میشه بفرمایید که وقت ثبت نام وازمون ماده 28 استخدامی چه موقع میباشد
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    1 0
    من خودم دانشجوهایی رو سراغ دارم در کنار درس دانشگاه به حوزه هم می اومدن خودشون می گفتن بارعلمی حوزه خیلی بالاتر از دانشگاه است. اگه قرار باشه دوره ببینند به نظر من هر دو گروه باید دوره ببینند
  • احسان الله ایمانی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    3 0
    باعرض سلام واحترام خیلی خوب است وازاین برنامه جذب روحانیون کمال تقدیروتشکردارم.
  • فرشته رجبی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام وعرض ادب بنده پیشنهاد افزایش محدوده سنی طلاب رودارم برای شرکت درآزمون استخدامی چون واقعا یک تعداد فارغ التحصیل دارای شرایط وپتانسیل قوی هستند برای حضوردرمدارس،ولی به دلیل اینکه سنشون دوسه سال بیشتراز اون محدوده هست این توفیق ازشون سلب میشه
  • نیلوفر عباسی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    2 0
    نظرم مثبت هست
  • حمیدحسینی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 1
    عرض سلام ووقت بخیر بنده چندین سال درآزمون استخدامی شرکت کردم اما متاسفانه قبول نشدم متولد1/3/1365می باشم مقطع سطح 2حوزه خیلی علاقه به تدریس درآموزش وپرورش دارم درحال حاضر هم مدرس حوزه میباشم بااین شرایط سنی آیا امسال مجازبه شرکت درآزمون میبشام وهمچنین آیا غیراز آزمون استخدامی راه دیگری برای ورود به آموزش وپرورش دارد؟
  • کریمی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام و عرض ادب. طرح خوبیست به شرط رعایت عدالت . در مورد تاریخ و نحوه ثبت نام صحبتی نشده . چطور مطلع بشیم
  • سید ۳۱۳ IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    یه سوال جریان مدارس امین و پرداختی یکبار به طلبه چه شد؟ آیا اونها هم باید امتحان کلی شرکت کنند یا بخثش جداست؟
  • امیری IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام بنده سرباز طلبه تو اموزش و پرورش بودم خدمتم تموم شده.لطفا زمینه ورود این طلاب دوره دیده را به اموزش وپرورس فراهم کنید.
  • شهدادیان IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام. اگر این طرح اجرایی بشه.بسیار عالی هست. ان شاالله با تربیت نسلی منتظر زمینه ظهور حضرت حجت را فراهم کنیم.
  • احسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام علیکم لطفا زمینه ورود اساتید حوزه را بدون قوانین مزاحمی چون سربازی یا سن فراهم کنید یا لااقل سوابق تدریس حوزوی از شرط سنی کسر گردد خداوند خیرتان دهد
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      0 0
      لطفا شرط سنی را بردارید مثلا بنده که به علت داشتن چند فرزند نتونستم تحصیلاتم را زود به پایان برسانم با وجود توانایی بالا د ر تدریس الان که فرزندانم از آب وگل بیرون آمدند به علت این شرط سنی نمی تونم در آزمون استخدامی شرکت کنم یا حداقل برای خانمها یک امتیازی برای تعداد فرزند شون قائل بشوند
  • ناصری IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با عرض سلام و احترام ای کاش شرط سنی رو بردارند که بتونیم شرکت کنیم در آزمون خواهشمندم که شرط سنی رو بردارید تا بتونیم جذب بشیم و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنیم
  • عسکری IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    لطفاً شرط سنی رو بردارید یا لااقل افزایش بدید. تا خیلی از کسانی که تحصیلات بالا در زمینه تعلیم و تربیت دارند هم بتونند در آزمون استخدامی شرکت کنند.
  • US ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    1 4
    خیلی ازنظرات آقایون یابانوان طلبه را خواندم ومعلومم شدکه بیکاری وبی پولی دمارازروزگارشان درآورده وتازه فهمیده اندکه دربازارآزادکسی براشون تره خردنمیکندوکسی خودرامحتاج متخصص دین نمیداندلذا ازروی ناچاری حتی به قیمت حق کشی سایرمتخصصان دررشته آموزش وپرورش میخوان کلاهی زین نمدبرای خوددست وپا کنند،امااگرتمام آموزش وپرورش را هم قبضه کنندبازهم کسی براشون تره خرد نمیکنه،وای به حالشان
    • مصطفی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      0 0
      بنده خدا ماطلبه ها هم سالها تو سیستم اموزش پرورش معلم دیده ایم علی رقم اینکه خاطرات زیادی از معلمان دلسوز دهه شصت داریم خاطرات تلخ و فراموش نشدنی هم از سیاست زدگی و پایبن امدن سطح سواد معلمان از دهه هفتاد به بعد در ذهن داریم ای کاش شغل شریف خود را به هوا و هوس کاندیداها و جریانات سیاسی ادوار مختلف آلوده نمیکردند ! اکثر معلمان در این کنشهای سیاسی ذبح شدند و جالب اینکه بیشترین خسارت مالی و حقوقی را از دولتهای اصلاحطلب متبوع خود خوردند! بنده طلبه هستم و از قبول شده های آزمون استخدامی خدا را شاهد میگیرم بیشتر از معلمی درآمد داشتم اما به نیت تربیت نسل جدید وارد این سیستم شدم. حرف آخر دل خوشی از معلمانی که همه چیز را در پول و حقوق ماهیانه میبینند و هیچ دلسوزیی نسبت به دانش اموز ندارند. نداریم در عین اینکه هنوز معلمانی را در سیستم میبینم که از بعضی ما طلبه ها متدین تر و پرتلاش ترند و دست این معدود همکار را میبوسم.
  • احسن IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    بنظرم طلاب عزیز در دام یک عده سکولار غربزده نیفتند و منفعلانه صحبت نکنند چون نظام اسلامی است بایستی جذب با اولویت حوزه های علمیه باشد و ما در قم و مشهد با تاسیس مهدکودک و مدارس غیرانتفاعی تاثیر حضور طلاب انقلابی را داریم می بینیم مردم هم استقبال خوبی کرده اند پس چرا باید طلاب عزیز انقلابی با افرادی که هیچ اعتقادی به نظام اسلامی و حتی به اسلام ندارند و فقط موقع مصاحبه ریش می گذارند و یقه را تا بالا می بندند تا قبول بشوند تفاوتی نباشد اتفاقا باید اولویت با طلاب باشد در همه ارکان اجرایی و قضایی و غیره
  • زینت عجم IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    1 0
    عالی من هم خیلی موافقم ودغدغه امروزه من است
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    به نظر من هم شرط سنی رو بردارید یا لااقل افزایش بدند.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    1 0
    سلام.لطفا شرایط سنی رابردارید.ممنون میشم
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      شرایط سنی رو اگه بردارن که آبروی حوزه رو مببرن ضمن اینکه نیروی جوان بدرد آموزش پرورش میخوره
  • مسلم IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    3 0
    سلام علکم خواهشا مشکل سربازی را پی گیری کنید خیلی از طلبه مشکل سربازی دارند ما هم مثل دانشگاه فرهنگیان حاظریم که دوسال سربازی را ضمن تحصیل بگذرانیم اقایان مدیر حوزه اگر خواب نیستید بجنبید پی گیری کنید!
  • منامقدم IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام علیکم .لطفا در جذب معلم جهت اموزش وپرورش از طلابی که سطح یک را دارا هستن و توانایی دارند ومشغول به تحصیل در سطح دو هستن استفاده بشه .فقط منوط به فارغ التحصیلان نباشه ..با تشکر از دغدغه مندان
  • هادی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    شما اگر با طلبه ها سر وکاری داشته باشی میبینی که تو رشته های تخصصی که میتونن برن تو آموزش و پرورش چقدر عالم و با سواد و متعهد و متخصصن.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام و عرض ادب من از مسولین تقاضا دارم که شرایط سنی رو افزایش بدن .ممنون میشم ان شاءالله اجرتون با خدا
  • طیبه IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    سلام برای کسانی که پیش نماز مدارس بودند و با معلم پرورشی همکاری میکردند. جلسه قران در محله برگزار میکنند. جلسات قرانی تابستانی برای دانش اموزان . برای گرفتن نیرو یا استخدام لطفا سن را بالاتر ببرند تا ماهم بتوانیم شرکت کنیم
  • سمانه IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    خواهش میکنم شرایط سنی را افزایش دهید این‌جوری ما هرچی می‌خونیم تموم نمیشه وقتی هم درسمون تموم میشه سنمون بالا رفته و فایده‌ای ندارد این همه درس‌خواندن ما تو حوزه
  • مخلصی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    بفرماییدایاشرایط سنی داردوکی ثبت نامش اعلام میشه سپاس
  • وطن IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    لطفا شرط پایان خدمت را برای طلبه ها تسهیل کنید همانطوری که برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برداشته اید. این شرط مانع ورود طلبه ها شده. لطفا برای دین دانش آموزان که در داره در آموزش و پرورش از بین میره، فکر اساسی بشود.
  • علی تامرادی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    بهترین تصمیم در حوزه تعلیم و تربیت کشور استخدام و به کارگیری نیرو از حوزه علمیه هست که خیلی بهتر از ماده 28 ها و سرباز معلم ها و نهضتی ها هست . بهترین مکان برای تعلیم اسلام به افراد همین مدرسه هست . من به عنوان یک معلم از این موضوع خیلی خوشحال شدم چون یه عده ای زا معمان هیچ دغدغه ی دینی ندارن.
  • یک دوست IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 1
    از قدیم گفتن نان برای نانوا و گوشت برای قصاب... خود معلمان محترم ما با وجود این همه تخصص در کارشون که تدریس باشه در یک سری زمینه ها به مشکل می خورند، حالا مونده روحانیون وارد مدرسه باشه... خب دیگه نتیجه چی میشه ؟ نتیجه افت کیفیت تدریس در مدارس در دروس ادبیات و عربی و دینی میشه.....تصور اینکه یک روحانی بیاد شعر عاشقانه حافظ در ستایش معضوق رو بخونه یک تناقضی هست که حل نمیشه، اینکه شعر بهشت خدا نمی خوام، جمال حور نجویم و دوان به سمت تو باشم از دهن یک روحانی بیرون بیاد تا حد زیادی خنده داره با این کار نه تنها مدارس مذهبی نمی شن بلکه بیشتر از دین دور میشن، بیشتر شبیه بهشت زوری شده !! و همین باعث دور شدن دانش آموزان از درس و مشق میشه فقط می تونم بگم متاسفم
  • محبی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    باسلام،من به عنوان ولی فرزند راضیم یک طلبه معلم فرزندم باشد که هم دنیای آن تامبن بشه هم آخرتش ،نه مثل الان که متاسفانه ذهن بچه هامون را مسموم کردن مگه تا الان که غیردینی معلم بودن را نتیجه را درکف خیابان ها می بینیم