دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مصطفی کاویانی

حوزه/ حجت الاسلام کاویانی گفت: اساتید سراسر کشور می توانند در سامانه و سایت دفتر شرکت داشته و به ایراد نظرات، انتقادات و پیشنهاداتشان در مورد کتب درسی حوزه بپردازند؛ بنابراین برای هر گروه علمی یک سایت طراحی می شود که زیر مجموعه میزخدمت دفتر تدوین متون درسی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام کاویانی مدیر فناوری آموزشی دفتر تدوین متون درسی حوزه های علمیه در نشست شورای سیاستگذاری این دفتر که با حضور مدیر حوزه های علمیه و در دفتر وی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آن گفت: در سایت دفتر تدوین متون بخش گروه های علمی دفتر تدوین متون درسی در حال راه اندازی هستند و گروه صرف آن به طور کامل در حال فعالیت است.

وی افزود: اساتید سراسر کشور می توانند در سامانه و سایت دفتر شرکت داشته و به ایراد نظرات، انتقادات و پیشنهاداتشان در مورد کتب درسی حوزه بپردازند؛ بنابراین برای هر گروه علمی یک سایت طراحی می شود که زیر مجموعه میز خدمت دفتر تدوین متون درسی می باشد.

مدیر فناوری آموزشی دفتر تدوین متون درسی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: همایش سالانه ای در عرصه کلی تدوین متون درسی حوزه احتمالاً در تابستان آینده خواهیم داشت که در آن داشته های این دفتر ارائه شده و مورد بررسی قرار می گیرند.

وی گفت: راه اندازی میز مطالعات نیازسنجی در مناطق مختلف یکی دیگر از برنامه های دفتر تدوین متون حوزه های علمیه می باشد؛ تاکنون استان آذربایجان شرقی در زمینه راه اندازی این میزها پیشگام بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha