پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عباس گودرزی - نماینده مردم بروجرد در مجلس

حوزه/ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: بروجرد شهر بزرگان حوزه و دین و مفاخر و اندیشمندان بزرگ و مترجمان نهج البلاغه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، عباس گودرزی، امروز در همایش بزرگداشت علامه شهیدی(ره) که با حضور سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، گفت: بروجرد شهر بزرگان حوزه و دین و مفاخر و اندیشمندان بزرگ و مترجمان نهج البلاغه است.

وی با اشاره به اینکه بروجرد شهر عالمان بزرگ از جمله آیت الله العظمی بروجردی(ره) فخر عالم تشیع، دکتر شهیدی(ره) و همچنین شهر دارالمومنین و بزرگان اندیشه است، افزود: باید با برگزاری مراسم ها و بزرگداشت های ویژه عالمان و دانشمندان بزرگ این دیار، خدمات آنان به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بروجرد شهر مشاهیر است، خاطر نشان کرد: بنیاد دکتر شهیدی(ره) باید در شهرستان بروجرد راه اندازی شود تا نسل جوان با خدمات ایشان آشنا شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه زمانی که نام دکتر شهیدی آورده می شود یاد کتاب گهربار نهج البلاغه می افتیم، گفت: ایشان از مترجمان بزرگ این کتب گهربار است که باید خدماتشان برای آحاد جامعه بازگو شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha