شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبادی زاده

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ما امروز سر سفره پربرکت شهدا نشسته ایم و آثار و شکوه آن را در شکوفایی های کشور شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، عصر پنجشنبه در یادواره شهدای بخش شمیل در روستای حسنلنگی اظهار کرد: حیات طیبه برای ما مصداق زندگی شهیدان است؛ شهدا با دل کندن از دنیا و تعلقات آن معنی حیات طیبه را برای ما تبیین کردند.

وی افزود:دشمنان قسم خورده اسلام و به خصوص دشمنان این مرز و بوم از حاکم شدن فرهنگ شهادت در جامعه ما هراس دارند، زیرا می دانند چه تبعات سختی برایشان بوجود می آید.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: شهادت یک عمل خدا پسندانه است که پیام های مهمی برای جامعه و خصوصا جوانان غیور ما دارد و مهم ترین آنها انسان ساز بودن مکتب شهادت است.

عبادی زاده بیان کرد: برگزاری مراسم یادواره و مراسماتی که ذکر و یاد شهدا را برای جامعه ما زنده کند، بسیار ارزنده است؛ امیدوار هستم روزی در تمامی نقاط کشور و حتی روستا ها نیز یادواره شهدا برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: شهیدان با اعمال خود برای کشور سربلندی و عزت را به ارمغان آوردند. امروز اگر کشور حرفی برای گفتن دارد به خاطر این است که ذیل فرهنگ شهدا حرکت کردیم.

وی ادامه داد: ما امروز سر سفره پربرکت شهدا نشسته ایم و آثار و شکوه آن را در شکوفایی های کشور شاهد هستیم.

عبادی زاده تصریح کرد: خداوند متعال به خانواده های شهدا عنایات بسیار زیادی عطا می کند و به گفته خودش جای عضو شهید در خانواده را می گیرد و چه عزتی بالاتر از اینکه خداوند متعال جای عضو شهید خانواده را بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که جوانان غیور ملت ما در راه شهادت و ذیل فرهنگ شهادت قدم بردارند و همواره یاد و خاطره شهدا در دل هایشان زنده بماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha