پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ديدار با آيت الله مرتضوي

حوزه/ آیت الله مرتضوی با تاکید بر تاثیر مهم فاطمیه در احیای اعتقادات شیعه از هر کسی که در برگزاری هرچه پررنگ تر مراسم امسال به ایفای نقش مشغول باشد، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله شب زنده دار، عضو فقهای شورای نگهبان با آیت الله سید حسن مرتضوی از علمای مشهد، دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه آیت الله مرتضوی با تاکید بر تأثیر مهم فاطمیه در احیای اعتقادات شیعه، از هر کسی که در برگزاری هرچه پررنگ تر مراسم امسال به ایفای نقش مشغول باشد، تشکر و قدردانی کرد.

آیت الله علم الهدی هم ابراز کرد: با توجه به اظهارات ناپخته و حواشی اخیر به وجود آمده، به همه دستگاه های فرهنگی مسئول تاکید شده است تا در اجرای هرچه باشکوه تر مراسم فاطمیه تلاش کنند و برای برگزاری مراسم بزرگ و تاثیرگذار آماده شوند.

آیت الله شب زنده دار نیز بیان مسائل علمی متقن و مستند مربوط به ولایت و وقایع بعد از رحلت پیامبر(ص) از تریبون های رسمی را خواستار شد و گفت: می‌توان در عین رعایت اصل وحدت و احترام، مسائل مهم اعتقادی شیعه را باز گو کرد تا جوانان و قاطبه شیعیان با اصول اعتقادی شیعه آشنا شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha