پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادي

حوزه/ امام جمعه بندرعباس خود را صدای مردم دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای زنده کردن نهضت مطالبه گری جوانان از مسئولین را بکار گرفته ام و این عمل را با برگزاری تریبون آزاد دانشجویی از خودم آغاز کردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، عصر یکشنبه در جلسه ای با قرارگاه جهادی شرق کشور، اظهار کرد: ما نهضت مطالبه گری را طبق گفته رهبری معظم انقلاب در دستور کار خود قرار دادیم که هم در راستای کمک به دولت است و هم اینکه مردم بتوانند به راحتی حرف خود را با دولت و دولتمردان در میان بگذارند؛ ارتباط با شهردار، فرماندار، استاندار و هر کس که در دولت سمت و مسئولیتی داشته باشد در دایره این نهضت است.

امام جمعه بندرعباس ابراز کرد: تمام تلاش خود را برای زنده کردن نهضت مطالبه گری جوانان از مسئولین را بکار گرفته ام و این عمل را با برگزاری تریبون آزاد دانشجویی از خودم آغاز کردم و بعد از تثبیت آن در مرکز استان، آن را شهرستان ها نیز اجرا خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: ان شاءالله همه جوانان به خصوص جوانان جهادی بتوانند با به دست آوردن منابع مالی و حمایت مسئولین سطح خدمت رسانی به مردم را گسترده تر کنند.

عبادی زاده ادامه داد: کمیته امداد و سپاه پاسداران نیز می توانند به این مسئله ورود کنند و به کمک گروه های جهادی بیایند، زیرا گروه های جهادی یک ظرفیت خالص است که باید مورد توجه قرار گرفته و منابع مالی در اختیارشان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد:اگر از گروه های جهادی حمایت نکنیم سرمایه عظیم وجودی آنها را از دست خواهیم داد؛ همیشه گفته ام اگر گروه های جهادی به دیدار من بیایند بدون هیچ فیلتر و در اولین وقتم با آنها دیدار خواهم کرد، چرا که اگر دنبال آنها نرویم هیچ گاه چنین ظرفیتی را پیدا نخواهیم کرد.

امام جمعه بندرعباس در پایان خاطر نشان کرد: گروه های جهادی می گویند ما زبان برای گفتن و مطالبه کردن درخواست ها را داریم اما کسی نیست که حرف ها را بشنود و درخواست ما را اجابت کند و این جای تاسف دارد؛ من هم صدای مردم هستم و این را بازگو می کنم تا گوشی که شنوا باشد این سخنان را دریابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زیبا سالاری IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    لطفا امربه معروف ونهی از منکر اصناف وپوشاک وارگان ها وسازمان ها رو عملی کنید