شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه قرآن صدر همه مطالب بوده که باید صحیح و زیبا تلاوت شود، تصریح کرد: قرآن همیشه راهنما و راهگشا انسان‌ها بوده که باید از فرموده‌های خداوند در این کتاب آسمانی تبعیت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات مرحله استانی قرآن کریم در رشته‌های حفظ و قرائت ترتیل ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون استان که در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: قرآن یک جلوه متتوع و بسیار پررونقی دارد که هر بخش آن پر از فهم، معنا و اثرگذاری است.

وی با بیان اینکه قرآن گسترده و یک سوره تکراری ندارد، گفت: تفاسیر ادبیات زیادی در این رابطه داریم که درباره کلمات قرآن بحث‌های مفصلی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه قرآن صدر همه مطالب بوده که باید صحیح و زیبا تلاوت شود، تصریح کرد: قرآن همیشه راهنما و راهگشا انسان‌ها بوده که باید از فرموده‌های خداوند در این کتاب آسمانی تبعیت کنیم.

وی بر ضرورت کسب علوم مورد نیاز برای فهم و تفسیر قرآن تأکید کرد و افزود: قرآن از نظر محتوا و بیان معارف الهی معجزه است که می‌طلبد فعالان این عرصه در این مسیر فعال‌تر و پویاتر شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی برگزاری مسابقات قرآن و تقویت و توجه به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را ضروری دانست و اظهار کرد: امیدوارم همه ما در پناه قرآن سالم و سربلند باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha